Visa din Surly

Visa din Surly
Dåligt drag i denna tråd…

Efter ha gått som helstel singlespeed i tre år var det dags för makeover för att passa bättre för den cykling jag mest gör nuförtiden. Har ju dessutom sålt min växlade hoj och ville ha lite bättre räckvidd. Enbart ihopbyggd än så länge och ska justeras in, luftas mm. Kör på lånad stam och styre för att se vad som funkar bra.

Klisterlappen på gaffeln måste nog bort med men sen blir den nog ganska cool.

Visa bilaga 744970
Håller väl fortsatt lite liv i tråden… Eftersom det går att bygga om den på olika sätt kan man ju visa den flera gånger tänker jag.

Efter drygt ett halvår som vanlig HT är Surlyn back in true form. Eller ja, nästan iallafall. Jag fegade och behöll droppern ett tag men när jag tränat upp ryggen lite så ryker den med.

Uppgraderad med extra feta däck är den därmed också redo för SSSM-25!

IMG_4819.webp

Visa din Surly
Snygga hojar! Känns som böset mest är en tidsfråga innan det dyker upp 😄 Sitter och googlar på skärmar, bluemels 75 U verkar poppis. Egentligen är det ju ett par blankpolerade honjo skärmar som får hjärtat att slå men det kanske får bli nästa jul.

Visa din Surly
Jag är lite skeptisk till metallskärmar på cyklar med mönstrade däck som kan dra med sig pinnar och bös.

Spränger hellre en plastskärm än skickas ut i omloppsbana av en metallskärm som låser hjulet

Visa din Surly
Inser att jag nog inte lagt upp någon bild på min högst ordinära karatemonkey här. Det får vi ändra på. Varierar mellan stel och dämpad gaffel och trodde i mitt stilla sinne att jag bytt ut de där blå lagerkpparna sedan bilden togs, men icke! Nds-bilderna bjuder jag på.
20230714_194738.webp

Bilagor

• 20240624_200038.webp
    20240624_200038.webp
    951.5 KB · Besök: 58
Tillbaka
Topp