Visa din TREK!!!

Visa din TREK!!!
Kunde inte hålla mig blev en Trek Madone 9.2 upp graderad till dura ace zipp nsw 404 stage wattmätare och q-rings

Bilagor

• IMG_7848.JPG
    IMG_7848.JPG
    259.5 KB · Besök: 136
Senast ändrad:
Visa din TREK!!!
Superfly 8 2016
Barnsligt nöjd, det var ett tag sen jag hade en alu-XC men attans vad dom är styva och alerta nu för tiden. Enligt MIG var detta den bästa färdiga cykel att få tag i under 2016 i denna prisklass (19k).
Kanonfin geometri på ramen och komponenter som är riktigt riktigt vassa för prisklassen.
Bontrager Mustang Pro hjul
RS SID gaffel
singelklinga Sram GX
osv..
Strl large 19,5" för den som undrar och jag är 189cm.

Bilagor

• Foto 2016-10-16 14 21 00.jpg
    Foto 2016-10-16 14 21 00.jpg
    593.9 KB · Besök: 80
Visa din TREK!!!
flottnacke sa:
Superfly 8 2016
Barnsligt nöjd, det var ett tag sen jag hade en alu-XC men attans vad dom är styva och alerta nu för tiden. Enligt MIG var detta den bästa färdiga cykel att få tag i under 2016 i denna prisklass (19k).
Kanonfin geometri på ramen och komponenter som är riktigt riktigt vassa för prisklassen.
Bontrager Mustang Pro hjul
RS SID gaffel
singelklinga Sram GX
osv..
Strl large 19,5" för den som undrar och jag är 189cm.

Riktigt fin!! Har en uppgraderad Superfly 6 själv och så fort man sätter sig på den då bara måste man åka fort! Riktigt skön ram, skönare än Kolfibervarianten (hade en 9.6:a först)som var för stötig för min smak...

Visa din TREK!!!
Min första FS en Superfly 29a från 2011, snabb på platten och uppför men snart på väg att få lämna plats till något mer AM inriktat.

Bilagor

• DSC_0229_1.JPG
    DSC_0229_1.JPG
    173.4 KB · Besök: 102
Senast ändrad:
Visa din TREK!!!
Tack för det! Har turen att ha en förstående fru. Spännande soc på din 8:a....
Längtar till lite varmare väder och brantare stigar... Kolla Nate Hills på youtube...sjukt läcker almountain åkning...
Ha det bra!

Visa din TREK!!!
Stumpy sa:
gerrardsdobbar sa:
RobertJ sa:
Går som en dröm ;)

Vad borde jag byta till för att få något bättre?

Toyota Auris! :-)

Har en Bora från -99 som också går som en dröm. Funderar dock på att byta till en Caddy för att kunna lasta cyklar inuti. Behåll är mitt tips.

Både bilen och cykeln funkar fortfarande fint. Bytet avser främst cykeln. Problemet är vad jag ska byta till. Den på bilden väger 13,3 kg. Jag vill inte ha en tyngre hoj.

Tillbaka
Topp