tim_eriksson
Aktiv medlem
Visa din TREK!!!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JHenning sa:Förstår att det kanske inte är rätt tråd, men testar ändå: Någon som vet vad det är för cage på bakväxeln på Trek Fuel Ex 8 2017? Shimano XT M8000, men är det GS (medium) eller SGS (long)? Tack på förhand!
NLC sa:JHenning sa:Förstår att det kanske inte är rätt tråd, men testar ändå: Någon som vet vad det är för cage på bakväxeln på Trek Fuel Ex 8 2017? Shimano XT M8000, men är det GS (medium) eller SGS (long)? Tack på förhand!
Kolla tex http://forums.mtbr.com/drivetrain-s...11-m8000-gs-vs-sgs-1006278.html#post_12526879
Kör du på originalspecen för klingor och kassett https://archive.trekbikes.com/ca/en/2017/Trek/fuel_ex_8_29#/ca/en/2017/Trek/fuel_ex_8_29/details lutar det väl åt att det är long cage eftersom kapaciteten med medium cage är 39T och 42-11+36-26 = 41T
Jonas N sa:Skulle egentligen köpa nya hjul till min Tarmac men det blev en hel Trek Emonda istället.
Skogling sa:Jonas N sa:Skulle egentligen köpa nya hjul till min Tarmac men det blev en hel Trek Emonda istället.
Hoppsan! :)
Hur upplever du skillnaden?
JLarsson sa:3" funkar alldeles prima i en Fuel Ex 9.8 :)
JLarsson sa:3" funkar alldeles prima i en Fuel Ex 9.8 :)
Skogling sa:Man behöver bara en ny hjuluppsättning. :)
Hur blev markfrigången (vev) Jonas? Med 3,0 kanske det blev bättre än NN 2.25"?
Mini_me sa:Remedy i Paradiset??
tim_eriksson sa:Mini_me sa:Remedy i Paradiset??
Varje gång jag ser en 27,5" tänker jag att det är sån jag borde ha :)
Potzi3 sa:Fälgdekaler som ska på min Fuel ex 8 29 2019 ?
Morrisen sa:Potzi3 sa:Fälgdekaler som ska på min Fuel ex 8 29 2019 ?
Nice! Beställda vardå?
Mini_me sa:tim_eriksson sa:Mini_me sa:Remedy i Paradiset??
Varje gång jag ser en 27,5" tänker jag att det är sån jag borde ha :)
Klart du ska ha en sån :)
Fasen vad gött med lite bling!Potzi3 sa:Ja väldigt tråkiga med enbart svart, gjorde de lugnt o försiktigt, cirka 1.5-2h per fälg, ganska roligt även om det var pilligt