Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Doominator1 sa:Min favorit-cykel just nu. ”Road-Plus” är nog ett av de bättre påhitten på senare tid.
cerro sa:Doominator1 sa:Min favorit-cykel just nu. ”Road-Plus” är nog ett av de bättre påhitten på senare tid.
Vad menar du med Road-Plus med den? Är ju en cx med tjocka däck...
WTB kallar det så, 650B fälg med 45-50 mm däck på lvg/CX/gravel??cerro sa:Doominator1 sa:Min favorit-cykel just nu. ”Road-Plus” är nog ett av de bättre påhitten på senare tid.
Vad menar du med Road-Plus med den? Är ju en cx med tjocka däck...
danky_xv sa:Min nya Trek Farley 5.
Behöver laborera med däcktryck ännu. Var lite för studsig idag.
oskaren sa:2018 Top Fuel 9.7 blir nya cykeln inför 2019. Riktigt rapp och fin hoj.
tinkerbell sa:Vinterns lilla byggprojekt. Ska utrustas med Mason X Hunt 4 Season-hjul, lämpliga däck, SRAM Red och Juin Tech F1-bromsar. I sann pendlar-anda kommer jag att smälla på skärmar, Bontragers då de såg trevliga ut.
Förhoppningsvis blir det bättre bilder också vad det lider.
oGGe14 sa:Trek Remedy 8, Införskaffad i höstas. Fett nöjd än så länge
oskaren sa:2018 Top Fuel 9.7 blir nya cykeln inför 2019. Riktigt rapp och fin hoj.
Speedster sa:En ny leksak bland leksakerna :) Nu väntar jag bara på mildare väder...
sommis sa:Mitt vinter/träningsåk. En moddad Trek procaliber 9.6.
Lyckades klämma in ett par 2.4/2.6 maxxis rekon. Funka perfekt för äventyr runt husknuten. Som kontrast till sparken jag har ville jag ha en clean cockpit och då är krympslang ens bästa vän:) pilligt men värt besväret. Plockade även bort locouten som jag ända aldrig använder.
King_Lake sa:Fina Tollare ?[/quote
Ja det är bra träningskompisar när man utforskar stigar och inte har allt för bråttom ??