Är det en Trek eller?andyman2 sa:Madone SLR7 disc
Potzi3 sa:Uppgraderade min Fuel EX 8
deadmeat sa:Edit, hittade själv, ser ut som att det fattas mer prylar än den där. Main pivot nut.
Någon som vet vad den inringade svarta prylen heter? min har jag tappat, jävla skit
walkabout sa:Jag och säsongens nya raket. Mycket cykel för pengarna.
Mike C sa:En blivande retro cykel, flerfaldigt vurpad med saknad framväxel, repad design, trött kassett, knakande vevparti och en 30kr cykeldator.
Vad kör du för längd på gaffeln?Potzi3 sa:Fyfan vilka monsterdämpare, sjukt nöjd!
Potzi3 sa:Fyfan vilka monsterdämpare, sjukt nöjd!
GBGmackan sa:Vad kör du för längd på gaffeln?Potzi3 sa:Fyfan vilka monsterdämpare, sjukt nöjd!
Hehe :-D, ja, jag har ju funderat på en nyare snabbare cykel att pendla med, men då får jag bara ännu mindre motion.Der Kaiser sa:Mike C sa:En blivande retro cykel, flerfaldigt vurpad med saknad framväxel, repad design, trött kassett, knakande vevparti och en 30kr cykeldator.
Du är så pundar-härke Mike :-)
Ser frän ut!dalmin sa:Remedy 8 2019
NickPick sa:Det finns ju styrrörsförlängare annars ?
GBGmackan sa:NickPick sa:Det finns ju styrrörsförlängare annars ?
Ingen aning om vad det är men misstänker att jag inte får en flackare gaffelvinkel med en sådan? Det är mest det jag är ute efter?
Hälsingland sa:GBGmackan sa:NickPick sa:Det finns ju styrrörsförlängare annars ?
Ingen aning om vad det är men misstänker att jag inte får en flackare gaffelvinkel med en sådan? Det är mest det jag är ute efter?
Ändrat mino-linken antar jag att du gjort om du vill ha den flackare? Finns ju styrlager som ger dig en flackare vinkel också, jag har en fuel ex 8+ dom har ju 140mm original men jag har köpt en pike 150mm och det funkar kalas.
Riktigt snygg färg det där ?Engsfors sa:Remedy 9.7 2019, Numera med Minions fram och bak.
fredrik168 sa:Hälsingland sa:GBGmackan sa:NickPick sa:Det finns ju styrrörsförlängare annars ?
Ändrat mino-linken antar jag att du gjort om du vill ha den flackare? Finns ju styrlager som ger dig en flackare vinkel också, jag har en fuel ex 8+ dom har ju 140mm original men jag har köpt en pike 150mm och det funkar kalas.
Minon är i låga läget på bilden!
Jag kör 160 pike på min fuel ex och minon i höga läget för lite högre vevparti! Cyklar noga så måste trampa över stenarna! ?
Besv sa:Ni som testat Top Fuel, vilken storlek föredrog ni?
Är 177 m/l el l? -2019 mod.
Besv sa:Ni som testat Top Fuel, vilken storlek föredrog ni?
Är 177 m/l el l? -2019 mod.
Själv bytte jag till 150mm fram på min fuel ex 29" och tycker det blev stor skillnad, framförallt betydligt roligare nedför! Möjligtvis att man fick tumma lite på klätteregenskaperna men inget som man tänker på direkt.fredrik168 sa:Hälsingland sa:GBGmackan sa:NickPick sa:Det finns ju styrrörsförlängare annars ?
Minon är i låga läget på bilden!
Jag kör 160 pike på min fuel ex och minon i höga läget för lite högre vevparti! Cyklar noga så måste trampa över stenarna! ?