Visa din TREK!!!

Visa din TREK!!!
Va dags att byta ut min remedy 9 från 2016, fick bli en fuel ex 9.8 xt. Känns väldigt bra de mil den rullat.
B9D9A0EC-DE65-41F5-ADBD-298062CAD1A9.jpeg

Visa din TREK!!!
Fantastisk cykel, 200 mil + nu och den blir fasen bara bättre för varje gång. Inte en skruv har skramlat loss trots att den käkar sten varje runda och bikeparks. Går över den med momentnyckeln med jämna mellanrum men inget har hittills behövt dragits åt.

Bilagor

• F7465F2A-A75D-4A04-A402-37667AE954C9.jpeg
    F7465F2A-A75D-4A04-A402-37667AE954C9.jpeg
    1.8 MB · Besök: 437
Visa din TREK!!!
Visa din TREK!!!
Är på väg att köpa en mtb. Top fuel är bra grejor som jag har förstått det. Kan lösa en 2013 för 12000. Ja det är den billigare modellen av TF :)

Tänker väll om det finns några tips här på modell och även en cykel som stått still mest. Dock har dom bytt mycket och fräshat till den :))

Visa din TREK!!!
Checkpoint ALR 4 som fått GRX och nya DT-hjul. Hjulpar två har 42mm WTB Resolutes för seriös grusåka. Visa bilaga 443497
Hur har du löst det med infästningen av flaskhållaren vid BB:et? Tänker på att det går massa kablage under där.

EDIT: nu såg jag att du redan fått den frågan, så då ställer jag en ny :LOL: tycker du att flaskan sitter säkert?

Senast ändrad:
Visa din TREK!!!
Hur har du löst det med infästningen av flaskhållaren vid BB:et? Tänker på att det går massa kablage under där.

EDIT: nu såg jag att du redan fått den frågan, så då ställer jag en ny :LOL: tycker du att flaskan sitter säkert?
Det går nog att skjuta undan om du har lite slack på kablarna, men jag har ingen vanlig hållare utan en Tool Keg från Fabric. Sitter med lite mer distans än en flaskhållare skulle jag tro. Funkar kanon för övrigt. https://www.bikeinn.com/cykling/fab...VD9KyCh1t8Q6XEAQYAiABEgJMV_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Tillbaka
Topp