Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
HeaL sa:T-130s från 2017. Har numera bytt till DRM Vault plattisar. Timber!-bjällra för att slippa skrämma slag på bärplockare och annat fotfolk.
Silanderjarl sa:HeaL sa:T-130s från 2017. Har numera bytt till DRM Vault plattisar. Timber!-bjällra för att slippa skrämma slag på bärplockare och annat fotfolk.
Är det häcksjön Henrik?
HeaL sa:T-130s från 2017. Har numera bytt till DRM Vault plattisar. Timber!-bjällra för att slippa skrämma slag på bärplockare och annat fotfolk.
jfall649 sa:HeaL sa:T-130s från 2017. Har numera bytt till DRM Vault plattisar. Timber!-bjällra för att slippa skrämma slag på bärplockare och annat fotfolk.
Förstår iden med bjälran, gillar den faktiskt. Men blir du inte tokig på det eviga plingandet? :P Snygg cykel också, precis en sådan skulle jag gärna ha. Hur är det att cykla stig med, vill man ha en 150 eller räcker 130 gott och väl?
HeaL sa:Silanderjarl sa:HeaL sa:T-130s från 2017. Har numera bytt till DRM Vault plattisar. Timber!-bjällra för att slippa skrämma slag på bärplockare och annat fotfolk.
Är det häcksjön Henrik?
Nej, en fin liten skogstjärn nära "gläntan". Jag kan visa nästa gång!
Snygg!FredrikCPH sa:För att hålla uppe tempot i tråden får jag bidra med min S-120 CRS. Stålande maskin!