Du menar den här videon, som jag fick scrolla i en evighet för att hitta? Där hon testar
pole fitness (inte samma sak som att strippa/striptease):
Vad konstigt att en influencer som är själva anti-tesen till hur stereotypen av en influencer agerar väljer att utmana sig själv och slå hål på myter/fördomar om en kvinnodominerad fitnessgren, samt bara testa nya saker inom träning? Det är knappast avklätt i videon då hon alltid har sagt att hon avskyr att visa sin kropp egentligen och att se ”sexig” ut. Det är därför hon ofta har baggy kläder när hon gymmar. Men ja, hon har poseringsvideos också där hon visar musklerna. Men det är ganska svårt att visa utan att ta av sig. Om du hade satt dig in i personen du försöker lämna någon gubbig och sunken one liner på för att misskreditera hade du också vetat detta, samt att hon i början av sin online”karriär” ofta använde masker på huvudet och cosplay när hon poserade för att hon skulle känna sig mer bekväm med det då hon ändå vill inspirera och vara en bra förebild för andra, och speciellt tjejer då.
Jag har svårt att se hur man kan hitta en bättre person än henne att ta efter som tonåring faktiskt. Testa att kolla på någon video eller scrolla igenom några inlägg på Instagram/Tiktok så får du se själv.
Edit:
Länkar också några av hennes andra videos så att folk lätt kan förstå vad jag menar