salle
Aktiv medlem
Visa dina laster...
haha!hoardar bara. masonit och toapapper är ju det första som tar slut under apokapsylen.
Men hur många kärror har du egentligen? Det är ju den stora frågan...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha!hoardar bara. masonit och toapapper är ju det första som tar slut under apokapsylen.
två. men jag behöver bygga en tredje för långa saker. är rädd att slå undan benen för folk när jag kör saker på diagonalen.haha!
Men hur många kärror har du egentligen? Det är ju den stora frågan...
De ska väl in i tråden ”Visa dina läster”?Nåt konstigt hände ju med dessa också...
Visa bilaga 535498
men hallå, det är för lite laster i tråden! jag trodde vi var överens om att alla laster ska upp här.
stocken har ju ramlat av, den får du surra bättre :)Visa bilaga 541974
Bara campingsaker. Men lite mer MTB-cykling påkallad än vad lastcykeln normalt körs i. Bullitt igen.
2 skivor? Vunnit på lotto? (Vg se skenande priser på byggmaterial) ;)Nån idiot (undertecknad) hade beställt 1200mm breda skivor när denne mycket medvetet byggt en vagn som passar 900skivor perfekt.
Nåväl, frun kom på den fina idén att lägga en ihoprullad madrass som distans för att få upp den ovan hjulet.
Fö är tjocka mdfskivor löjligt tunga.
Ett litet bidrag till cykelverkstaden blev det trots allt under pandemin. En lådhurts i plåt som förhoppningsvis kan svälja åtminstone en del av skruvförrådet, då den tidigare i tråden hemforslade byrån helt och hållet har tagits över av gängverktygen.
Visa bilaga 551183
"Den lokala auktionsfirman" ligger i samma hus som min LBS, Solnas beryktade "Cykel-Expo". Trots det får jag intrycket av att dom flesta kör hem sina auktionsfynd därifrån med bil snarare än med cykel.
Inte ens dom övertygande skyltarna, smakfullt placerade på fasaden, tycks råda bot på det missförhållandet!
Låg densitet, men stort paket!
Skivbromsskruvar ;)En flaskhållare?
Smidigt! Vad är det för låda och kärra?Imponerande laster! Den lokala ÅVCn var tillfälligt stängd. Det fick det fick därför bli en Moonshine Run till en annan.
Inget spännande eller skrymmande, men cyklade faktiskt om några cyklister på vägen.
Visa bilaga 587167
Trolleri trollera så var lådan tömd!
Visa bilaga 587168
förutsätter att det blir ett inlägg i den här tråden när du kör ut stocken också.Visa bilaga 587344
Lite svårt att se vad vagnen innehåller, så jag berättar i stället.
Huggarbyxor, jacka, kängor, hjälm, handskar, verktygsbälte, yxa, brytjärn, kvistsåg med 13"-svärd, fällsåg med 15"-svärd + tillbehör.
Självklart! Lär inte bli mycket sågtimmer. Får köra på sydeuropeiskt manér och köra kubb.förutsätter att det blir ett inlägg i den här tråden när du kör ut stocken också.
Det är en Carry Freedom Y Large: https://carryfreedom.com/product/using-trailers/urban-use/the-y-large-version-2-2/Smidigt! Vad är det för låda och kärra?
Ser fram emot fler bildrapporter. Vad är det för cykelkärra?Självklart! Lär inte bli mycket sågtimmer. Får köra på sydeuropeiskt manér och köra kubb.
Det är en kärra som jag haft i runt 10 år nu. Står Merida på den, men gissar att samma kärra sålts under många namn.Ser fram emot fler bildrapporter. Vad är det för cykelkärra?
jag får erkänna mig influerad. kubb!Självklart! Lär inte bli mycket sågtimmer. Får köra på sydeuropeiskt manér och köra kubb.
Skall du gräva en bekväm grop?Visa bilaga 591299
kärra på kärra.
hejdå!Skall du gräva en bekväm grop?
Extra plus för tempobågen!en hylla till jordkällaren.
en hylla till jordkällaren.