Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kcobil123 sa:Min andra Bird Aeris sprack för två veckor sedan men glömde posta här, så här har ni en bild på sprickan:
Har redan fått ny framtriangel, men har ju en hel baksving från första ramen så kanske är läge att testa fiberfix?
kcobil123 sa:Min andra Bird Aeris sprack för två veckor sedan men glömde posta här, så här har ni en bild på sprickan:
Har redan fått ny framtriangel, men har ju en hel baksving från första ramen så kanske är läge att testa fiberfix?
NickPick sa:Varför är det inte mer mjukmedel i lacken på plastcyklar för om det är problemet? :)
Hetsjägar´n sa:kcobil123 sa:Min andra Bird Aeris sprack för två veckor sedan men glömde posta här, så här har ni en bild på sprickan:
Det var som fan! Trodde dom var bombproof. Jaja, skönt med deras generösa ramgaranti åtminstone.
Någon länk? Jag har bara sett den här som spruckit två gånger nu. Vore ju bra att veta var jag ska titta på min :-)Luthman Photography sa:Hetsjägar´n sa:kcobil123 sa:Min andra Bird Aeris sprack för två veckor sedan men glömde posta här, så här har ni en bild på sprickan:
Det var som fan! Trodde dom var bombproof. Jaja, skönt med deras generösa ramgaranti åtminstone.
Det är väl en handfull eller så som spruckit vid det här laget?
kievY sa:Kanske inget rambrott men efter lördagens cykeltur där man satsade lite mer i en teknisk backe och hamnade snett. Trodde jag tog emot med bara mitt vänstra ben men tydligen träffade svingen stenen och gjorde märke. Fick syn på det när jag tvättade hojen senare på dagen.
Har undersökt skadan och verkar bara vara en mindre buckla, men givetvis ska jag hålla koll på sprickor om det utvecklas.
Fältprästen sa:Det är alltså den övre, tryckbelastade delen av svingen, det är frågan om?
KJS sa:kievY sa:Kanske inget rambrott men efter lördagens cykeltur där man satsade lite mer i en teknisk backe och hamnade snett. Trodde jag tog emot med bara mitt vänstra ben men tydligen träffade svingen stenen och gjorde märke. Fick syn på det när jag tvättade hojen senare på dagen.
Har undersökt skadan och verkar bara vara en mindre buckla, men givetvis ska jag hålla koll på sprickor om det utvecklas.
Fältprästen sa:Det är alltså den övre, tryckbelastade delen av svingen, det är frågan om?
Med tanke på hur baktriangeln är uppbyggd på Anthem så kommer det nog fungera fint att köra vidare. Vill du vara på den säkra sidan så har jag för mig att Giant har någon form av crash replacement deal som gör att man kan köpa reservdel till bra pris. Kolla med Jaguarverken.
Raggamuffin sa:Började gå igenom cykeln inför nästa säsong och stötte på det här där svingen sitter.
Första tanken är väl att det bara är färgen men ser rätt trist ut imho.
Vad tror expertisen? :)
jofahjalm sa:Tycker det är stor skillnad på att krascha sönder en ram och att den går av i svetsar vis normalt användande.
Stumpy sa:Ta loss hjulet och bänd lite.
jofahjalm sa:Jag tror den har en spricka.
Jenny W sa:Vet inte om gaffelbrott kvalar in i denna tråden? Blev ingen cykeltur på MTBn idag. Såg ut så här när jag lastade ut den ur bilen :(
jofahjalm sa:Jag tror den har en spricka.
mikipedia_ sa:@Jenny w Oj det var ingen liten grej!