Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
EST sa:sommar??
Herrrejävlar!EST sa:sommar??
De går också av.Magnus.Bovall sa:Hmm! Kanske dags att köpa downhill.
mikipedia_ sa:Vafan Dan! Hur lyckas du kvadda alla dina cyklar?! Lr ja du cyklar ju inte som vi andra men ändå!
Tveksamt. :)EST sa:detta ska väl hålla????
???jofahjalm sa:Mina ramar spricker alltid spontant. Dessutom är dom onyktra och säger inte nej så att jag förstår det.
EST sa:Så nu är man framme i fjällen detta ska väl hålla????
Jeppe_E sa:EST sa:Så nu är man framme i fjällen detta ska väl hålla????
Väntar med spänning på ditt kommande inlägg i visa din misär-tråden ;)
EST sa:Jeppe_E sa:EST sa:Så nu är man framme i fjällen detta ska väl hålla????
Väntar med spänning på ditt kommande inlägg i visa din misär-tråden ;)
Ja ska ju köra dh med kungens gamla spectral så...???
EST sa:Haha är det så den heter?? fultysk iallafall!
xdr sa:Jag vet en som står på min lista över folk som INTE får låna min cykel...
Lörf sa:Hittade en spricka i kedjestaget på min Spectral vid en rutinservice. sprickan verkar ha uppstått spontant. Någon här med liknande skador på Spectralen och fått det på garanti?
art001 sa:Ska kontakta Nukeproof angående brott på drivsidans kedjestag, mitt i en svets. Inga direkta krascher, slagit i vevaramarna några gånger och lite chain-suck. Några veckor tillgodo på 2 års ram-garanti, något speciellt jag bör framhålla?
Med vänlig hälsning Thomas
art001 sa:Mailade via CRC, årsmodellen finns ej längre i lager så jag ersätts med årets modell av Mega, slaglängden ökat till 160 mm och styrröret blivit konat. Så jag får prova lite nytt!
art001 sa:Ska kontakta Nukeproof angående brott på drivsidans kedjestag, mitt i en svets. Inga direkta krascher, slagit i vevaramarna några gånger och lite chain-suck. Några veckor tillgodo på 2 års ram-garanti, något speciellt jag bör framhålla?
Med vänlig hälsning Thomas
EST sa:Update får skicka ner den sen å så på med nytt styrhuvud osv med lite förstärkningar. Bara köra sålänge. Så bra kundservice med tanke på att företaget inte längre finns?
xdr sa:Jag vet en som står på min lista över folk som INTE får låna min cykel...
dnleriksson sa:xdr sa:Jag vet en som står på min lista över folk som INTE får låna min cykel...
Vadå, sånt här ska de väl tåla?
4:53 in i denna filmdnleriksson sa:xdr sa:Jag vet en som står på min lista över folk som INTE får låna min cykel...
Vadå, sånt här ska de väl tåla?
Octagon sa:4:53 in i denna filmdnleriksson sa:xdr sa:Jag vet en som står på min lista över folk som INTE får låna min cykel...
Vadå, sånt här ska de väl tåla?EST som stuntman åt Danny.
Martinmat sa:Premiär för mig i denna tråd ?
Martinmat sa:Premiär för mig i denna tråd ?
Martinmat sa:Kört 960 mil på denna (uteslutande stig) hörde ett knäppande för några dagar sedan som jag trodde var vevlagret, så det har nog funnits en början till spricka men idag gick den rätt av. Det är en Canyon Grand Canyon al 2014 års modell
EST sa:Officiellt död nu?