Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ungefär så. Den som spar mest tid är fortfarande den som inte får punka...skogsvakt sa:Ja eller så kan du vinna Cykelvasan på Raceking, racing Ralph, rocket ron, Ikon, Mesczal, Peyote , Cross king eller annat valfritt lättrullat däck. Alla är bra.
Tror inte det blir så halt på grus med slicks oavsett om det är blött eller torrt. Fördelen med lättrullade däck tycker jag är att de inte fastnar någon lera på och att de just är lättrullade ;)Ziltoid sa:Jag har en fråga kring semislicks...
Kör själv med Vittoria Terreno bak/fram just nu.
Har även en peyote bak/barzo fram-kombination att sätta på cykeln.
Men jag funderar på att låta terreno fram/bak vara kvar på cykeln även om det blir regn på Vasan i år.
Är det farligt/stor risk för vurpa med terreno-däck tror ni? Eller är det bara att tuta o köra med semislicks på Vasan? Jag har bara kört den vid torr väderlek tidigare
cykloton sa:Tror inte det blir så halt på grus med slicks oavsett om det är blött eller torrt. Fördelen med lättrullade däck tycker jag är att de inte fastnar någon lera på och att de just är lättrullade ;)Ziltoid sa:Jag har en fråga kring semislicks...
Men jag funderar på att låta terreno fram/bak vara kvar på cykeln även om det blir regn på Vasan i år.
Är det farligt/stor risk för vurpa med terreno-däck tror ni? Eller är det bara att tuta o köra med semislicks på Vasan? Jag har bara kört den vid torr väderlek tidigare
Cykloteket har Vittoria däck, jag köpte terreno där för cykelvasan 2019.Vem säljer Vittoria lokalt i Stockholm?
Du kan gå in på någon av Sportson-butikerna och köpa Vittoria. Finns rätt modell inte på hylla så tar de in direkt.Vem säljer Vittoria lokalt i Stockholm?
Onödigt att köra med slicks på framhjulet eftersom det bara bidrar med en liten del av rullmotståndet beroende på att det ligger mindre vikt på det och inte deformeras av framdrivningskrafter. Kört CV på grushoj med 50mm Schwalbe Bite fram o 40 mm Conti Speed King (halvslick) bak.Jag har en fråga kring semislicks...