Adhocalias
Aktiv medlem
Void i konkurs
Start | VOID
Tråkigt.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och sälen? Warranty void when seal is broken.Oj! Vad kommer hända med Voidmannen nu?
Reagerade med på det. Leverantörsblåsning eller stor kundförlust som lett till likviditetshaveri kanske?Kollar man allabolag så ser det inte ut som ett konkursmässigt bolag, vad är det jag inte fattar?
Craft är svenskt. Liksom POC.Tråkigt. Hoppas det löser sig!
Synd att mycket av sigrs plagg är lite busiga för en normalsmal. Nu finns det väl inget svenskt kvar .
Wearcolour har jag bara sett men aldrig ens tänkt köpa.
Nu betalar jag alltid direkt med kort, men funkar det inte så att Klarna skickar ut fakturan först när prylarna skickats? Om inte, är det ju bara att logga in och pausa fakturan och låta klarna utreda det hela.Jag beställde från dem i slutet av förra veckan och har nu en faktura från Klarna som ska betalas den 20:e.
Jag har inget Void i garderoben och ingen egen erfarenhet, men dom kläder jag sett mina vänner använda har varit ganska dålig kvalitet. Resåren i armslut och benslut rullar upp sig efter ett tag. Kläderna hade vit textil som bara var målat på utsidan med snabb blekning/slitning som följd, men det kanske har varit ur någon lågbudgetkollektion.
Very likely. Very slow sales, probably 0 refills from retailers and suppliers coming knocking on the door to pay for the current collection (and most likely this is actually their own bank as I would expect them to pay most of their supply with 120d Letters of credit that are coming due about now).Kan det vara en historiskt sämst vinter som dödat Wear Colour?
Kollar man på allabolag så får man upp bokslutet per 181231, en för tiden ej kk-mässing sits. Tesen om låg kassalikviditet är fel per det datumet, den är inte tillfredsställande men helt ok för typen av bolag. Synd oavsett, tycker de har snygga grejer.Kollar man allabolag så ser det inte ut som ett konkursmässigt bolag, vad är det jag inte fattar?
TroligenKommer instagramsegmentet av endurotävlande tävla nakna nu?
SpexigtTroligen
Ofräscht kanske skulle passa bättre som epitet?Spexigt
Enduro behöver lite publicitetOfräscht kanske skulle passa bättre som epitet?
Sant. Men kör man näck så blir kanske uppnärksamheten från fel sida så att säga.Enduro behöver lite publicitet
Tyvärr är jag varken god endurocyklist eller snygg naken så jag har inget att hämta där.Sluta vara så pryd. Ingen skam, ingen ånger.
Det kan ju fortfarnade finnas något att hämta hos de spänstiga pojkarna!
Ingen vet. Vi bara gissar och hoppas.Är det någon som vet något mer? Är det så att man bara ska omstrukturera och skilja ut filéerna från fettet? Eller ska hela skiten vrakas?
Ja enduropsyklisterna behöver lite tillssnyggning så detta var synd.Kommer instagramsegmentet av endurotävlande tävla nakna nu?