Voltaren Cup 2007 The Grand Finale, 2 startplatser kvar!!!!

Fässberg skrev:
-------------------------------------------------------
> Såg era spår Manji... det som behövde fixas på
> den banan var väl uppfarten på stenen precis i
> början av banan.. Banan såg ut att vara lite
> sådär lömskt hal, sånt e kul :)

Var inte spåret innan ingången till stenkistan lite "ur form" också? Tyckte mig inte
minnas att den såg ut så senast det begav sig.
Annars var banan härligt hal på sina ställen. Gick nog snabbare denna gången, hehe.

Mvh

-M-

Jag har en ambition att köra imorgon kväll, typ efter kl 18:00, lika så på torsdag och fredag ungefär vid samma tid.

Skall vi träffas någonstans innan, typ Burger King el. dyl om tiden passar.

Dock lägger jag in en reservation då mitt nav läckte lite olja igår så jag skall försöka låa Anders/Veloform titta på det och göra ett uttalande.

Jag dyker upp på fredag och antagligen torsdag. Ses ni vid BK på torsdag eller? Här e mitt nummer. Bra att ha ifall ni skall mötas någonstans, bara dra ett sms till mig plats och tid...

0762-173883

Fässberg skrev:
> Oj, läcker navet olja Miche. Låter ganska obra,
> hoppas det inte är något allvarligt..
>
Tror det är bara en packning som blev något sned då jag monterade på min nya bakbroms. Rohloff kräver som sagt en speciell skiva. Och för att montera dit den så måste man ta bort lite grejjer först. Men men, det löser sig nog.

Jag kör imorrn och förmodligen torsdag. Jobbar förmodligen till 18, så jag får ev ansluta senare om ni börjar så tidigt. Men jag hör av mig. Miche, har du ngt mobilnr man kan nå dig på på ons? Scrap : när kommer du in till stan och mölndalsregionen på ons, mötas vid cykelspec?

Om jag ska hinna äta mellan jobbet också så har jag nog svårt att kunna före 19. Så ska vi säga 19 vid cykelspec?

Var och tränade lite på hhhr, bombhålet och grafittilöpet i förmiddags tillsammans med OlaDv. Blev förvånad över hur torrt det var. Efter det så tog vi en tur runt skön och jag lyckades böja bakskivan:( surt, blir till att försöka böja tillbaka den innan helgen. Vart går stubinen?

Jag trotsar nog min gaffel och kör. Hmm träna på banan imorgon vore fan inte fel.

Scrap du har inte möjlighet att plocka upp en otränad stackare på väg in i morgon? Blir så långt att cykla. =)

Om möjligheten finns så kan jag cykla till kviberg och motorvägen, då behöver ni bara svänga av, köra igenom en rondell och så står jag där som ett fån. :D

Någon som har en smal sadel som är lätt att dyka ner bakom att låna mig imorgon eller på lördag?

Kan ju inte köra med min Brooks och kommande byte hinner nog inte äga rum innan dess. :P

Hade jag haft ett cykelställ men har tyvärr inte det ännu, har länge försökt inskaffa ett men det har inte bara blivit av. Jag cyklar från Sävedalen.

Fässberg skrev:
> Varför kan du inte köra med din brooks? Feltema
> har ju annars billiga....

Den är lite för bred, jag har svårt att komma ner bakom den. Eller rättare sagt den gör mig osäker då den tar i insidan båda låren och är lite i vägen. :P

Klart jag kan, bara att jag inte är van ännu. Jo tänkte köpa en fultema men nu hittade jag en kille som ville byta min brooks mot en ganska fin mtb-sadel så jag kör på det istället.

Fuck vad ni ska träna då!!!!
Själv är jag inlåst på ett kontor o en halvfärdig hojj hemma. :/ Hoppas jag hinner/kan fixa den tills lördag annars blir ni själva gubbs. gubbknas!
mvh: Morfum.

morfum, de e lugnt...vi kommer 3st från växjö som inte heller hinner träna något

Mer utmaning om man inte har en aning om hur spåren går :D

Har vi bestämt cykelspec vid 19 nu? =)

Förhoppningsvis får jag snart ett mail som fastställer att jag hinner hämta och mintera ny gaffel innan detta, yeah!

Ja gör det Miche!
Är inte helt säker på att jag kommer iväg, väntar fortfarande på svar ifrån säljaren.

Om det nu inte tokregnar kommer jag med all säkerhet befinna mig i området mellan typ 1700 tills det blir mörkt :)

Går bra att ringa mig för vägledning / stigvisning...

scrap: Jag är vid vattenverket. Tar jag bilen så ställer jag den på jobbet (har förmodligen ett cykelställ idag) och om jag cyklar så kommer jag genom Delsjönområdet. Vi har varandras mobilnummer så det är bara att slå en pling.

Då synkar jag och scrap vid cykelspec, tar oss mot vattenverket och hookar upp med Miche och Fässberg!

Om du har tid, plats och lust och kan plocka upp en vilsen en vid kviberg eller annat passande ställe så hör av dig! ^^

Mitt nummer finns i profilen om du inte har det sparat.

nenja: Om jag har skaffat ett cykelställ idag så är det inga problem, vi hörs av om det under dagen. Dock är en plats reserveras åt AndersS om han skulle vilja haka på.

Men KAN DET INTE BARA SLUTA REGNA NÅN GÅNG!!?

Var just ute och åt glass i regnet och lyssnade på skee-lo´s I wish. Men jag tror att det behövs fler om det ska göra någon skillnad. Så kan inte alla bara gå ut och utföra en högst personlig regndans?

GAH!

Ok, nu fick jag klagat av mig.

Du behöver inte vara orolig Westman, vi har beställt sol tills på lördag. Regnet är till för att banorna ska sätta sig ordentligt.

Fässberg skrev:
> Regndasar strax hem från jobbet....

Regndasar? Är dropparna så stora, Jonny?

Jag missar åkturen hur blöt den än blir, gaffelägaren jobbar över och jag kommer vara i mölndal och hämta gaffel när ni samlas. :/

Hoppas det blir uppehåll så ni får sladda runt i leran! ^^

Nej nu jävlar, börjar tro att jag inte kommer iväg ikväll. Öl på johannebar känns som en mer värdig uppladdning inför ett sånt här event än smygträning.(Egentligen får jag bara skit om jag lerar ner hela lägenheten..!) Messar dig om jag kommer scrap, annars behöver du inte vänta på mig!

just d ja.. Släng upp lite bilder från träningen o banorna.. Jag behöver pepp! E hängig o butter o försöker få ihop hojjen i tid så behöver inspiration. Det här är enda tråden jag läser nu, VILL vara med o inte behöva lämna på walkover.. det hade sugit gubbe!
(fingrar i kors)

Mors: Morfum.

Tillbaka
Topp