Voltaren Cup 2007 The Grand Finale, 2 startplatser kvar!!!!

men fan, jag vette fan om jag hittar tillbaka till vattenverket från cykelspec igen. Vi får testa helt enkelt.

Galonställ funkar prima annars :)
SANY0011.JPG ht=725

Morfum skrev:
-------------------------------------------------------
> Kör man naken slipper man blöta kläder som
> kyler ner en. shit vad smart!!

I det fallet måste ju min Brooks vara en fördel också. ;D

Hur är det, kommer det några eller inte? Kan dock inte komma till vattenverket förrän kl 19:00, det har kört ihop sig lite. Kommer ingen så skiter jag i det ikväll satsar på morgondagen istället, är något trött efter en slö dag på jobbet.

nenja: Jag har ett Thule HangOn och plats för 2 st till cyklar. Men kan man hänga på din hojj på den? Tänker inte riktigt klart än.

jag skiter nog i träning idag vid mölndal och kör lite vid mina locala trails.

Om någon vill hålla mig sällskap, ring bara 0704061086.

Det borde gå Miche, kan väl bli lite lurigt men allt går väl? ^^

Jag skall in och hämta gaffel nu så jag hinner inte fram och tillbaks tyvär, lite krångligt att ta med cykeln och byta gaffel i regnet.

Hörs senare!

Westman skrev:
> Nej nu jävlar, börjar tro att jag inte kommer
> iväg ikväll. Öl på johannebar känns som en
> mer värdig uppladdning inför ett sånt här
> event än smygträning.(Egentligen får jag bara
> skit om jag lerar ner hela lägenheten..!) Messar
> dig om jag kommer scrap, annars behöver du inte
> vänta på mig!

Äsch det är Kings Head som gäller idag :-O

[Happy Lillördag Pub GBG] Kings Head efter 18:00 Onsdag 11:e Juli - >http://happymtb.org/forum/read.php/1/666217

Westman skrev:
> Öl på johannebar känns som en
> mer värdig uppladdning inför ett sånt här
> event än smygträning.

håller med helt! därför tänker jag dricka öl så fort jag kommer loss från jobbet istället för smygträning.. :P

Är det dags att komma på något häftigt artistnamn kanske? Funderar själv på "turbo", "power" eller något annat som låter tufft och häftigt när jag skall bromsa mig nedför backarna och guppen ;)

Hell-man!
lättare och bättre kan det inte bli =P

Funderar själv på ta en öl i meka vidare på hojjen. måste få den klar snart. Ska få låna kedja av nenja, smutt.

Morfum, ibland ser man inte skogen för alla träden. Tack för tipset! Kanske man skulle försöka träna någon dag också...

Gött! Jag skall försöka komma ifrån jobbet tidigt och slänga i mig lite mat på burgarkungen innan. Tänkte vara färdigäten absolut senast kl 17.

Nya gaffeln monterad och nu är jag bara lagom skiträdd istället för livrädd!

Skall försöka hänga med in imorgon, samåkning ngn? :P

Ps. Hoppas ingen var ute när det regnade som värst förut, öste på bra ett tag när jag var på väg hem.

Nenja: Pluggar/Jobbar du i morgon? Annars kan vi mötas vid cykelspec runt 3 tiden.
Jag och Robin var ute när det regnade ganska mycket, det var roligt.

Skall genast kolla detta, regnar det så är jag tveksam då jag inte har någon regnjacka. :(

Får fixa tillbaks min snowboard-jacka, den med enbart linne under borde duga om det inte är för varmt ute.

plumse: sannolikt att jag hakar på och käkar på Burger King vid kl 16:30. Då kan jag komma hemmifrån tidigare.

nenja: fundera ut hur vi hänger på din hojj på en Thule HangOn, dvs hur vi fäster den. Sen kan jag plocka upp dig i Partille/Sävedalen/Kviberg el. någon annanstans, PM:a adressen så dyker jag upp där. Ta med Morfum också.

Senast redigerad av en moderator:
i am here =)
Så du har har fixat ställ miche? Jag tar gjärna upp en plats bilen =) Jag har åxå dragkroksställ men svårt om man inte har 2st dragkrokar. det hade varit grejjer det. Pratar ni om torsdagen nu? dvs idag? Jag jobbar till 18 o hojjen e inte riiiktigt klar än. smågrejjer kvar bara men ska fixa det idag. Imorgon kan jag kanske vara med o träna. Ngn som åker då?

Mvh: Morfum.

Jag var ute i regnet igår, så nu är banorna i stort sett helt klara, lite högt gräs som hänger över banan på ett par ställen nu bara, men det får vi ta helt enkelt :)

Dyker kanske upp på någon stig ikväll, den som hojar får se

Jag har tänkt kompensera för gårdagens fiasko med åkning ikväll. Ringer/SMSar och kollar var ni är när jag i så fall ansluter!

Även jag hade tänkt kika lite lätt på banorna. Så dyker nog upp efter kl. 18 nån gång.
Åker ifrån Johanneberg ifall fler ska ifrån samma håll...

Mvh

-M-

verkligen kul att sitta på jobbet nu o se på alla som ska iväg o glutta i backen =/

Jag vill ha semester! Jag vill cukkla! Jag vill vara någonannanstans! men så e det itne.. sista dagen innan helgen iaf=) Göttans det. Tänk om man kunde fixa lite så man kunde smita tidigare idag o hoppa in i miches bil o köra hela kvällen o morgondagen med. Hade varit behövligt.

Är detta friryttnas "Big Event" på året här i gbg tro? Känns nästan så iaf...

Puss: M;oR¤fU*m

Jag tycker du din nedrans friryttare skall ta och vara en outlaw och se till att hänga med ikväll, har på känn att det bjuds på mycket GS (gött snack) i backarna också.

Banorna lär vara riktigt fuktiga och sköna efter gårdagen, kan nog blir riktigt kul det här.
Hmm kom på att jag nästan glömt bort vad det är vi skall göra, första gången jag skall köra så här läskiga banor. ;)

Jag dyker nog upp med min "yellow danger" med. SLutar halv 5 så e väl där uppe vid halv 6... Någon som ivll mötas vid sluthoppet på svejserrejs banan?

Vi får la se om ni kör ikväll, risken för reg är ju överhängande ;) Men har vi tur så blåser regnet över....

Hmm enligt smhi så regnar det redan här... Vi får väl hoppas de har fel idag, de chansar väl på regn då det med 80% säkerhet skulle vara rätt enligt senaste veckan. ^^

Mkt riktigt så regnar det nu, kollade på en satelit bild imorse och den visade en remsa med regn som skulle komma in, dock såg det ut som om remsan inte skulle vara så bred så har vi tur håller det upp ikväll :)

Haha nu hade det börjat regna här med ju... Kan man köra med en soppåse över kroppen med hål för huvud och armar? Låter som det bästa för tillfället.

Nu öser det ner for real. oO

Senast redigerad av en moderator:
någon som har koll på hur vädret ska vara i helgen? Dvs bör jag akut inhandla mig ett par regnkläder att hojja i eller ej :D

Tillbaka
Topp