Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
glitch skrev:
-------------------------------------------------------
> kitzblitz skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > usch - det skulle passa perfekt; jag vill
> också
> > börja känna lite på såna distanser och i
> > grupp. Vill köra 15 mil på (fortfarande)
> dubbat
> > mtb i helgen, men det låter inte alls lika
> kul.
> >
> > Hoppas det blir flera tillfälle!
>
>
> Och då verkar det väl bra att skippa dubben och
> köra racer i Västerås på lördagen eller? :)
Tyvärr inte det heller - då är det 7års kallas som gäller. Om min fru tillåter det blir det en runda på söndag istället.
Moi jag skrev:
Jag ska aaaaaaaldrig gifta mig. Det låter frihetsberövande. Finns det fördelar så som mekhjälp, massage och sånt?
Har funderat lite på saken och kommit fram till att jag egentligen hatar att cykla. Nu vill jag giftas. Nån som vill vill hänga med på en 2 mil pub crawl i helgen?
Fan jag tänkte skriva nått i den här tråden om att det låter som en trevlig idé, men jag ska ju inte cykla runt sjön och för övrigt vet jag inte om tråden handlar om stockholms 20 milarn eller västeråsvarianten...
äh jag skriver ingenting och hoppas att det löser sig.
Boippi skrev:
> Fan jag tänkte skriva nått i den här tråden om
> att det låter som en trevlig idé, men jag ska ju
> inte cykla runt sjön och för övrigt vet jag
> inte om tråden handlar om stockholms 20 milarn
> eller västeråsvarianten...
> äh jag skriver ingenting och hoppas att det
> löser sig.
Alltså du tycker det verkar förvirrande? Nåväl jag ska bena ut detta för dig:
- Tråden gäller numera både Västerås och Stockholms 20-milaren. Så tillfälle att cykla 20mil finns både nu på lördag och nästa.
- Man behöver inte ha som mål att cykla VR för att cykla detta. Det hade bara varit trevligt om man hade kunnat ena lite folk från happy-klungan
- Lägg ner passivitetsfasonerna och planera in 20 mil på lördag och 20 mil nästa. Det blir helmulligt. Tänk dig 400 km på bara två dagars träning ;-)
glitch skrev:
> Det var inte dåligt det. De missade dock
> avsnittet om att spänna på liftare....
Jo Scania utvecklar ju faktiskt fantastiskt fina lastbilar speciellt hytten....... tror dock inte att galoninredning finns längre???? Det finns ju deluxevarianten som inte tillverkas längre... http://www.laxasv.se/page.asp?id=14&t=2 där kan man snacka om svängrum för div skoj....
Seriöst, skit i den ironiska lastbilsreklamen om hur man ****** ** Polska trailer*****, är Boippis logistikfråga löst eller blir jag tvungen att bränna från Åkersberga till Årsta eller?? (ej jättelockande pga omvägen men fullt möjligt) :)
Jag är precis hemkommen från akuttandläkaren. Den spruckna tanden är kvar, om än moddad och lättad från lite nervvävnad. Får se i morgon om jag kör eller inte.
stef skrev:
> Kan hända att jag hänger med, vilka tider
> gäller??
> Hur funkar det med dessa brevet och allt vad de
> heter?
Jag är såpass frisk att jag kommer starta på lördag. Boippi - inga problem att hämta i Årsta men om det finns någon närmare är det förmodligen smidigare än att jag bränner Essingeleden tur o retur på morgonkvisten :)
bigmollo skrev:
> Hur spräckte du tanden? Var det en chaffis som
> var lite hårdhänt? För du liftar väl
> fortfarande till jobbet.
> /J
Det blir lätt så med flaska tyskt fulöl intryckt i gommen för "silent mode"..... . . .
Nåväl det här kommer bli lika fint som för 2 veckor sedan, pumpa lite smärtstillande Jonas så blir du fin ska du se :) Jag tyckte detta var så festligt att jag gör om det igen.... efter bara 2 veckor :)
Eller som jag kanske skulle ha uttryckt det: krya på dig så hoppas jag att vi syns på lördag! :)
Randonneur skrev:
> Cerberos, I take my hat off. Du är hooked :) vi
> ses på nån 30 eller 40 mil
>
> fan jag skulle ville hänga på om bara...
Jo det börjar väckas underliga tankar om en sensommar i frankrike ..... :)
Som sagt någon 30-milare får det bli, hoppas vi syns :)
cerberos skrev:
>
> Jo det börjar väckas underliga tankar om en
> sensommar i frankrike ..... :)
Ha ha ha!! Vilka idioter det finns på Happy. Härligt!!! =D
cerberos skrev:
> Jag är såpass frisk att jag kommer starta på
> lördag. Boippi - inga problem att hämta i Årsta
> men om det finns någon närmare är det
> förmodligen smidigare än att jag bränner
> Essingeleden tur o retur på morgonkvisten :)
Om nu Jonas kapitulerar för sin tandvärk så står jag också utan färdmedel. Ska du förbi Årsta kanske du hinner plocka med en till (om det ryms, läste nåt om takställ?) Jag häckar in innerstan på Grevgatan närmare bestämt men kan givetvis flytta mig till andra platser centralt belägna platser om så behövs, beroende på vad som passar. Självklart betalar jag för färden i stjärt och komma lägga mig framför dig som draghjälp så fort du ber om det.
Jag är lite förvirrad angående logistiken för närvarande... vem behöver skjuts varifrån?? om det bara är jag plus en till i bilen så satsar jag på att skippa takräket och fälla baksätena och täcka min cykel i filtar så man kan placera en cykel ovanpå, försiktigt.
Blir vi fler så måste vi ha cyklarna på taket och jag har bara två cykelställ som fungerar så då får någon hosta upp ett cykelställ för montering på fyrkantsprofilerat takräcke.
Så vem hämtas vart, smidigast är ju om vi kan komma öerrens om ett ställe jag hämtar på så spar vi lite tid (om det blir fler).
Det är väl bara jag och Boippi som ska med? Boippi bor i Årsta, jag finns på Östermalm.
Så enklast är väl att ni delar på oss på det sättet som behagar så slipper vi takräcken?
Hur som jag nås på 073-3544660 måste smita nu från jobbet.
PM:a nummer så kan vi ju snacka om detta under eftermiddagen/kvällen.
bigmollo skrev:
> cerberos skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
> > Jo det börjar väckas underliga tankar om en
> > sensommar i frankrike ..... :)
>
>
> Ha ha ha!! Vilka idioter det finns på Happy.
> Härligt!!! =D