Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
finns nåra problem med just denna lösning
Det låter som en väldigt bra idé! Tack!Skivbomsar med vajer och stora skivor samt gashandtag till mc känns ju som att det skulle kunna vara ett vinnande koncept
Tyvärr behöver tummarna för att hålla i styret när det blir stökigt och studsigt.hur har du de med styrka/motorik i tummarna skulle de kunna va alternativ att bromsa med nån typ tumreglage
ja då är de nog enda vettiga som @MTBemil är inne på nån typ av vridgas från mc o 203 skivor med mekaniska bromsok det stadigasteTyvärr behöver tummarna för att hålla i styret när det blir stökigt och studsigt.
om du sas ändå kunnat manövrera bromshandtagen, är det mycket att vinna på att använda just hydrauliska bromsar, med deras minimala krav på kraftutveckling. vajerlösningar är generellt väsentligt sämre när det gäller detta!Tack för svar. Anledningen till att jag frågar är att jag har en funktionsnedsättning i båda händerna. Jag har börjat köra på mer trail banor/stigar och märker nu att jag behöver en annan lösning på bromsarna om jag ska kunna fortsätta att utvecklas. Svårt att nå bromsarna när det är stökigt och när jag står upp.