Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
gerrardsdobbar sa:Hur bra eller dålig är Lopez på tempo förresten?
Får i alla fall en kedjering på eminenta inrng.com.Rasmus90 sa:Vad tror ni vi kan förvänta oss av Ludvigsson imorgon?
bompet sa:Video med Tobias från gårdagens reco:
https://twitter.com/EquipeFDJ/status/904643041444679680
Vita byxor och den svenska mästartröjan gör väl sig sådär tillsammans. Hoppas på nåt stilfullare idag. 15:19 bär det av. Heja Heja!
+1ski3r sa:Starkt kört av Ludvigsson!
Froome är lite för bra just nu, kan inte se honom tappa det här. Blir förmodligen inte mer spännande än att se färg torka sista veckan.
Konkret sa:Ojojoj. Vilken trött och tråkig etapp idag!
Marren sa:Konkret sa:Ojojoj. Vilken trött och tråkig etapp idag!
Ironisk? ;)
Jag hade helt fel ang målarfärgens torkförmåga...
Konkret sa:Marren sa:Konkret sa:Ojojoj. Vilken trött och tråkig etapp idag!
Ironisk? ;)
Jag hade helt fel ang målarfärgens torkförmåga...
Ajjemän!
Jag tyckte tempot igår visade allt annat än att Vueltan är över. Det var många som körde riktigt bra av gc åkarna.
Skulle vara kul om Ludvigsson kom med i en utbrytning nu på sista veckan. Hans ben är det ju inget fel på iaf!
Det känns väl nästan som en större bedrift än på tempot där man hade en viss förhoppning. Att komma före Chavez, Yatesarna, etc på en sådan bergsetapp måste väl vara en fjäder i hatten. Näst bäst i FDJ i sammandraget också.Marren sa:Verkar inte så, han blev 32:a i dag, ca 4:30 efter, än verkar det finnas lite krut i buggarna.