Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rompa sa:Jag körde på 3h4min och har inte en aning om siffroroch effekt, träna på o ha kul istället...!
Väger man 55 kg är det ju verkligen ingen omöjlighet.wobblie sa:Cyklade du på 3 timmar blankt med en maxtjuga på 224W?
Konkret sa:Väger man 55 kg är det ju verkligen ingen omöjlighet.wobblie sa:Cyklade du på 3 timmar blankt med en maxtjuga på 224W?
Cannondale jekyl 1000 sa:Rompa sa:Jag körde på 3h4min och har inte en aning om siffroroch effekt, träna på o ha kul istället...!
Jag körde cykelvasan 2016 och har inte en aning om vilken tid jag körde på. Har jag ännu roligare då
exydo sa:Väger 71kg och trycker 224 på en maxtjuga på min Monark och åkte in på 2.59. Drog stora delar under loppet.
+1Rock sa:exydo sa:Väger 71kg och trycker 224 på en maxtjuga på min Monark och åkte in på 2.59. Drog stora delar under loppet.
Något stämmer inte.
Rock sa:exydo sa:Väger 71kg och trycker 224 på en maxtjuga på min Monark och åkte in på 2.59. Drog stora delar under loppet.
Något stämmer inte.
ToddyKrycka sa:Vad du klarar på en 20:a har väldigt lite att göra med vad du klarar på 3 h cyklande. I det närmaste irrelevant om du inte tänker dra en långspurt eller så.
ToddyKrycka sa:Vad du klarar på en 20:a har väldigt lite att göra med vad du klarar på 3 h cyklande. I det närmaste irrelevant om du inte tänker dra en långspurt eller så.
wobblie sa:ToddyKrycka sa:Vad du klarar på en 20:a har väldigt lite att göra med vad du klarar på 3 h cyklande. I det närmaste irrelevant om du inte tänker dra en långspurt eller så.
Tänkte att jag skulle internet-rage:a lite över hur fel du har (eller iallafall lite fromt ifrågasätta det), men det kom av sig lite av att du (iallafall enligt nedanstående studie) verkar ha rätt:
http://ox-dep.blogspot.se/2015/09/lab-tests-20-and-90-minute-time-trials.html
Manurhin2 sa:Rock sa:exydo sa:Väger 71kg och trycker 224 på en maxtjuga på min Monark och åkte in på 2.59. Drog stora delar under loppet.
Något stämmer inte.
Minst sagt
exydo sa:Väger 71kg och trycker 224 på en maxtjuga på min Monark och åkte in på 2.59. Drog stora delar under loppet.
DT sa:Att maxa 20 minuter på 224W (med 71 kg vikt) är helt enkelt inte kompatibelt med att cykla CV på 2:59. Det ena resultatet motsvarar en ganska halvdan motionär, det andra är näst intill elit.
Antingen var det något konstigt med Monarken, eller så har du osedvanligt dåligt psyke för inomhuscykling. :-)
exydo sa:Laktat tröskel 207watt enligt test, är dålig på att plåga mig själv om jag inte får tävla mot någon. Jag har alltid funderat på hur dålig jag är på att trycka watt mot andra i min närhet:(
Manurhin2 sa:DT sa:Att maxa 20 minuter på 224W (med 71 kg vikt) är helt enkelt inte kompatibelt med att cykla CV på 2:59. Det ena resultatet motsvarar en ganska halvdan motionär, det andra är näst intill elit.
Antingen var det något konstigt med Monarken, eller så har du osedvanligt dåligt psyke för inomhuscykling. :-)
Alternativt kört halvvasan ....
konscious sa:Personligen tror jag det är svårt att enbart applicera en viss parameter som FTP skapat på en stillastående monark för att avgöra en viss utgång på CV.
Ett sånt motionslopp eller XC-långlopp innebär även om det inte är speciellt tekniskt även en annan typ av fysik.