Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör vax.Jag har sedan flera år kört med Squirt vax på mina mtb men på lvg har jag kört Finish Line röd.
Tycker dock det blir lite skitigt av den röda.
Kör ni med vax även på lvg?
Eller skall jag ta en annan olja?
Gäller 12-delat.
Kör MucOffs kedjeavfettning, hela drivlinan, ibland när jag tvättar cykeln, annars babywipes, torkar av och låter torka helt. Lägger på Smoove.ni som kör vax, vad rengör ni med? tar jag av kedjan kokar ifall jag ska varmvaxa men de ggr man melladroppar och sitter kvar på cykeln så hade det varit bra med någon typ av wipe som funkar med vaxet men som samtidigt rengör utan att lämna någon beläggning
Tryckluft.ni som kör vax, vad rengör ni med?
Avfettning vid heltvätt. Annars babywipes löpande…ni som kör vax, vad rengör ni med? tar jag av kedjan kokar ifall jag ska varmvaxa men de ggr man melladroppar och sitter kvar på cykeln så hade det varit bra med någon typ av wipe som funkar med vaxet men som samtidigt rengör utan att lämna någon beläggning
Bytta, uppkokat vatten från vattenkokare, sil.ni som kör vax, vad rengör ni med? tar jag av kedjan kokar ifall jag ska varmvaxa men de ggr man melladroppar och sitter kvar på cykeln så hade det varit bra med någon typ av wipe som funkar med vaxet men som samtidigt rengör utan att lämna någon beläggning

Verkar inte va så hett det här med vax...
Har haft den ute på yardsaletråden men inte heller där var det napp. Själv gitter jag inte hålla på men har en flaska oöppnad skvirt stående sedan en del år tillbaka, ges bort till första som hämtar alt betala porto. Befria mig. Finns i Malmö.
Visa bilaga 743570
Paxat! Äntligen
Gone baby, gone.Ställer mig i kö :)