Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tobo sa:Isaberg?
Kinnekulle?
Hjulsjö?
Ja det blir det. Vi var där längre än en helg i sommras. Men inga problem att klämma det på tex en långhelg och få 2,5 dag kanonbra cykling (dit onsdagen, hem söndagen efter lunch).GoranS sa:Kaupanger lär bli väldigt dålig kvot mellan tid för cykling och bilåkande. Dels är det rätt många mil och dels. är Norges vägar inte direkt Autobahn.
Globalistic sa:Högbo?
Falun?
Aron sa:Kolmården
Jönköping
Nja. Inte som Rättvik mörksuggejakten med massa sand i alla fall. Falun är mer upp och ner och mer sten.rotmys sa:Globalistic sa:Högbo?
Falun?
Högbo känns så artificiellt och tråkigt. Vet inte riktigt varför. Kanske är jättekul där?
Falun låter lockande. Är det ungefär som Rättvik?
Är man villig att sträcka ut weekenden så mkt kan det kanske bli ok proportioner resande och cykling. Jag tänkte mig att weekendresa max innebar start efter jobbet på torsdag varmed man nog får räkna med en övernattning på vägen dit och start cykling typ fredag lunch. Sen är ju smaken olika vad som är acceptabel kvot.rotmys sa:Ja det blir det. Vi var där längre än en helg i sommras. Men inga problem att klämma det på tex en långhelg och få 2,5 dag kanonbra cykling (dit onsdagen, hem söndagen efter lunch).GoranS sa:Kaupanger lär bli väldigt dålig kvot mellan tid för cykling och bilåkande. Dels är det rätt många mil och dels. är Norges vägar inte direkt Autobahn.
GoranS sa:Är man villig att sträcka ut weekenden så mkt kan det kanske bli ok proportioner resande och cykling. Jag tänkte mig att weekendresa max innebar start efter jobbet på torsdag varmed man nog får räkna med en övernattning på vägen dit och start cykling typ fredag lunch. Sen är ju smaken olika vad som är acceptabel kvot.rotmys sa:Ja det blir det. Vi var där längre än en helg i sommras. Men inga problem att klämma det på tex en långhelg och få 2,5 dag kanonbra cykling (dit onsdagen, hem söndagen efter lunch).GoranS sa:Kaupanger lär bli väldigt dålig kvot mellan tid för cykling och bilåkande. Dels är det rätt många mil och dels. är Norges vägar inte direkt Autobahn.
Octagon sa:Nja. Inte som Rättvik mörksuggejakten med massa sand i alla fall. Falun är mer upp och ner och mer sten.rotmys sa:Globalistic sa:Högbo?
Falun?
Högbo känns så artificiellt och tråkigt. Vet inte riktigt varför. Kanske är jättekul där?
Falun låter lockande. Är det ungefär som Rättvik?
Om du ska köra skyltade leder så finns det en del på Lugnet och vid Källviksbacken. Hopp och sten finns vid Källviksbacken och lite mer XC fast med byggda nedförssektioner hittar du vid Lugnet. För Källviksbacken rekommenderar jag definitivt en fulldämpad om du inte är mästare på att undvika punka när det är stenigt. På Lugnet kan du till och med få typ 80 höjdmeter liftburet, det finns typ 4 nedfarter varav 2 är märkta. Campingstuga finns på Lugnet.
Trysil kan väl också vara ett alternativ från Stockholm, om du gillar att åka bil... Inte så mycket längre än Rörbäcksnäs.