Luthman Photography
Aktiv medlem
Windfree
Billig lösning:
-odla kraftiga polisonger
-kamma polisong bakåt över öronen.
-odla kraftiga polisonger
-kamma polisong bakåt över öronen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Konkret sa:Hade dom varit svinbäst antar jag att många kört med det men så är ju inte fallet. Dock så finner jag deras säljtrick grymt tilltalande med en lugnare cykling brusmässigt.
Alternativ.
Cat ears band som sitter kring hjälmbanden?
Egengjutna öronsnäckor?
BjornR sa:Konkret sa:Hade dom varit svinbäst antar jag att många kört med det men så är ju inte fallet. Dock så finner jag deras säljtrick grymt tilltalande med en lugnare cykling brusmässigt.
Alternativ.
Egengjutna öronsnäckor?
Öronproppar släpper fortfarande igenom turbulenta låga frekvenser och dämpar den relevanta hörseln. Alla nackdelar.
Inga anekdoter kan hjälpa dig att välja en produkt som du är skeptisk till. Antingen får du leva med turbulent ljud eller så agerar du. Ju mer du velar, ju mindre kommer du få användning av produkten i år. Alla produkter ger liknande resultat så välj den produkt som passar ditt behov. Windfree är en extra pryl som fungerar till annat än cykling, kan glömmas hemma och risk att den går sönder.
Svara inte på detta, agera istället. Köp eller inte köp, så svårt är det.
Konkret sa:BjornR sa:Konkret sa:Hade dom varit svinbäst antar jag att många kört med det men så är ju inte fallet. Dock så finner jag deras säljtrick grymt tilltalande med en lugnare cykling brusmässigt.
Alternativ.
Egengjutna öronsnäckor?
Öronproppar släpper fortfarande igenom turbulenta låga frekvenser och dämpar den relevanta hörseln. Alla nackdelar.
Inga anekdoter kan hjälpa dig att välja en produkt som du är skeptisk till. Antingen får du leva med turbulent ljud eller så agerar du. Ju mer du velar, ju mindre kommer du få användning av produkten i år. Alla produkter ger liknande resultat så välj den produkt som passar ditt behov. Windfree är en extra pryl som fungerar till annat än cykling, kan glömmas hemma och risk att den går sönder.
http://www.earprotect.se/products-page/formgjutna-horselskydd/bellman-drive/
Vad sägs om detta då?
BjornR sa:Konkret sa:BjornR sa:Konkret sa:Hade dom varit svinbäst antar jag att många kört med det men så är ju inte fallet. Dock så finner jag deras säljtrick grymt tilltalande med en lugnare cykling brusmässigt.
Alternativ.
Egengjutna öronsnäckor?
http://www.earprotect.se/products-page/formgjutna-horselskydd/bellman-drive/
Vad sägs om detta då?
Du svarade exakt på min poäng. Du kommer bara att vela. Lyssna på Hasse#7, skippa att köpa. Tydligen är det viktigare att vela än att få lägre ljudnivå.
Konkret sa:Jag är inte direkt gjord av stålar.