Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
otto_r skrev:
-------------------------------------------------------
> @dh_nisse
>
> Nej, inga ändringar vad gäller tid eller plats.
> Eller vad tänker du på?
Inget egentligen, ville mest försäkra mig om att det fortfarande blev av :)
Det var ju nu på lördag alltså!
Någon som är intresserad av en nästan oanvänd vit Marzocchi AM SL1 anno -07?
En retro Motobecane racer i grönmetallic, stor, kan mäta hur stor. För stor för mig som är 180cm. nya tubdäck.
Nästan oanvända muddy mary gooey glue, ej DH.
Fässberg skrev:
-------------------------------------------------------
> Timotej: Vad är det för spec på däcken? Bredd,
> vikt??
2.35 vikbara, mjuka,tyska,svarta,grip monster, väger nog ungefär som Big Betty men jag kan rota fram och väga dom till gramjägaren.
Säljer dom billigt!
Hej!
Har en del nya saker att sälja som kom på min nya Glory. Kan tänka mig att svänga förbi med grejerna om det verkar finnas intresse, annars sticker jag hellre ut och cyklar ;)
Nån som vill ha ramen till Göteborgs Första Fixi™*?
Det är nån odefinierad tung dansk stålhärke. Jag köpte den i tron att den var mindre än ramen jag cyklar på idag, men visade sig vara identisk. Ingår ett fyrkantsvevlager i okänt skick, men varken gaffel eller styrlager.
Storleken är 56x56 om jag minns rätt, kan kolla upp ikväll. Priset 200 kr. Vid intresse släpar jag dit den, annars får den vara kvar i källaren.
Jag var bara på visit som hastigast på väg till nåt annat så jag kunde inte ta med mig några grejer dit, men jag fick i alla fall köpt en tjusig men smutsig tröja som blev som ny med lite galltvål. Mycket trevligt litet evenemang i alla fall!
Det snackas om yardsale i Stockholm, är det inte dags snart i Götet? Inte för att jag själv har överdrivet mycket att sälja/köpa, mer myset och skitsnacket som lockar :)
Cannondale prophet ram, strl M, ano grå
I-fly sadelkombo
Nytt Nackskydd, alpinestars MX
Diverse pedaler och styren
Shimano Centerlock flytande bromsskiva 203mm
NY Ex721 32h silver
mm mm
Jag har följade:
Bromsskiva Magura 160mm
Bromsskiva Hope 180mm
Bromsskiva Hope 183mm
Atomlab framhjul 20mm axel med kit för att ändra till 9mm