Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
elvin sa:Jag har hittat justerskruven till xtr-relaget. Tror du tittade på det förra året
Står i första inlägget.Tricky sa:Har en del prylar som behöver omsättas. Har aldrig varit med förr så gärna tid och plats!?
Jag kan hålla på dem fram till 10:00boson sa:
Får man paxa? Tingar gärna cross-top levers och plattformspedalerna med snabbfäste i så fall...
Menar 11:00 såklartelvin sa:Jag kan hålla på dem fram till 10:00boson sa:
Får man paxa? Tingar gärna cross-top levers och plattformspedalerna med snabbfäste i så fall...
Vad fick du över?Bengt-re sa:Tack! Fler köpare nästa gång tack - nu tippen nästa.
dabac sa:Vad fick du över?Bengt-re sa:Tack! Fler köpare nästa gång tack - nu tippen nästa.
ceel sa:Jag gick 50 kr plus. Hade vi haft 128 yardsalen om dagen hade jag kunnat sluta som konsult. :)
Men det var kul att träffa alla, och vädret var ju på vår sida i år. Ser fram emot nästa år!
Bengt-re sa:ceel sa:Jag gick 50 kr plus. Hade vi haft 128 yardsalen om dagen hade jag kunnat sluta som konsult. :)
Men det var kul att träffa alla, och vädret var ju på vår sida i år. Ser fram emot nästa år!
Jag gick 220 SEK +
Fast iofs gick pengarna direkt till Kidsen eventfond. Jag kör bilen och skaffar fram skrotet bara ?
Vi kör nästa år igen - hoppas bara på fler köpare. Det fanns många fynd som inte såldes hos flera av oss idag.
Ja det är det vevpartiet. sålde hela cykeln, med en tår i ögat.starground sa:@elvin
Extreme Performance Products... :-)
https://www.mtb-news.de/forum/t/die-extreme-performance-products-galerie.825958/page-3
Yes! Du har PM!elvin sa:Ja det är det vevpartiet. sålde hela cykeln, med en tår i ögat.starground sa:@elvin
Extreme Performance Products... :-)
https://www.mtb-news.de/forum/t/die-extreme-performance-products-galerie.825958/page-3
Vist köpte du de snygga snabbkoplingarna från sach. jag har en matchande sadelstolpsklämma
Babbar sa:Till den som hade med sig den tjusiga rosa/lila dam hojen. Slå mig ett PM vettja!
Ja. Jag tänker nu när det är svårt att få tag i delar på grund av långa leveranstider så vore det kanske sunt med lite ammunitionutjämning.Det håller jag med om! Yardsale i sommar styrsel låter gött, grilla under en bro kanske?