Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
42Hz sa:agro cyklis i kina!
GoranS sa:För de som gillar galet stora tal: Graham
42Hz sa:Förutom den kassa föraren, trodde att moderna 4WD system var bättre...
trailbiker sa:42Hz sa:Förutom den kassa föraren, trodde att moderna 4WD system var bättre...
Ah, du tänker lite på BMW X-Drive vs Audi Quattro? En klassiker i fyrhjulsdrift-världen :)
Kan man ana en liten, liten bias hos den som gjort videon? :)
Kör mest japanska transportmedel och är därför okunnig om prestandaförhållanden mellan ovan nämnda. Är det nån märkbar skillnad på dom om man testar under liknande förhållanden? Kall nysnö är ju helt annorlunda än gammal liksom.
åberg sa:trailbiker sa:42Hz sa:Förutom den kassa föraren, trodde att moderna 4WD system var bättre...
Ah, du tänker lite på BMW X-Drive vs Audi Quattro? En klassiker i fyrhjulsdrift-världen :)
Kör mest japanska transportmedel och är därför okunnig om prestandaförhållanden mellan ovan nämnda. Är det nån märkbar skillnad på dom om man testar under liknande förhållanden? Kall nysnö är ju helt annorlunda än gammal liksom.
Hehe, tänkte detsamma, videon visar att Quattro kommer fram i lite snö (orkade inte kolla till slutet) och x-drive har svårt I djup snö. I vissa sekvenser var det dessutom uppenbart att det var däck, och inte x-drive som var problemet.
fhloston sa:åberg sa:trailbiker sa:42Hz sa:Förutom den kassa föraren, trodde att moderna 4WD system var bättre...
Hehe, tänkte detsamma, videon visar att Quattro kommer fram i lite snö (orkade inte kolla till slutet) och x-drive har svårt I djup snö. I vissa sekvenser var det dessutom uppenbart att det var däck, och inte x-drive som var problemet.
+1, min erfarenhet av U$ är att det vi kallar vinterdäck är ett okänt fenomen. Hellre köra med sommarsulor året om och "chain up" när det påbjuds.
eketjall sa:Vad håller tuben på med? Får sedan igår en massa obskyra livesändningar som de nästa 5-ish föreslagna videorna oavsett vad jag tittar på.
Med obskyra menar jag kanaler och ämnen jag inte är i närheten av att följa eller titta på annars.