Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Youtube!Ha ha, du måste verkligen vara happys främsta postare av arga emojis.
Den där sträckan skulle man ha att pendla till jobbet.Lvg-happyride 2022?
Man ska posta en youtubelänk här (och på höjden kanske debattera den med sig själv).Youtube!? Ja, jag postade ett youtube-klipp i youtube-tråden. Är det anledning till att bli arg?! Fattar ärligt talat ingenting.
Säger @Woodknocker med en debatterande ton.Häpnadsväckande hur ofta jag har rätt, inte för att jag någonsin har gillat Jordan Peterson:
Man ska posta en youtubelänk här (och på höjden kanske debattera den med sig själv). Detta är ingen debattråd.
Säger @Woodknocker med en debatterande ton.
Du missade helt uppenbarligen mitt inlägg. ?? "(och på höjden kanske debattera den med sig själv)."Säger @Woodknocker med en debatterande ton.
Om du läser sida 1 i tråden, vilket kan vara en god idé för att se vad tanken är med tråden, så är i alla fall inlägg 4-9 fria från youtube-länkar. Därmed anser jag att din invändning mot/skämtsamma drivande med ditt i mitt tycke rätt tramsiga gödslande med arga gubbar väger tämligen lätt.Häpnadsväckande hur ofta jag har rätt, inte för att jag någonsin har gillat Jordan Peterson:
Man ska posta en youtubelänk här (och på höjden kanske debattera den med sig själv). Detta är ingen debattråd.
Ojojoj, ser "kul" ut. ?Lvg-happyride 2022?
En fördel är att på andra sidan dalen har man Monte Zoncolan så man kan köra den som uppvärmning.Ojojoj, ser "kul" ut. ?
Win win alltsåEn fördel är att på andra sidan dalen har man Monte Zoncolan så man kan köra den som uppvärmning.
Om jag ska vara ärlig så skulle jag om jag skulle ge mig på Passo Forcella se till att vara ganska utvilad innan. Och även om Zoncolan ska vara klart lättare tror jag inte det är en optimal uppvärmning. F.ö. är jag mer eller mindre övertygad om att jag med racer med hyggligt normal utväxling skulle vara tvungen att gå åtminstone på slutet.Win win alltså
Man kan inte låta bli att undra vad det beror på.Ha ha, du måste verkligen vara happys främsta postare av arga emojis.
Lvg-happyride 2022?
Jag vill se när de vänder för att köra uppför ?Vet inte vad man ska säga om detta - trehjulingsrace nerför serpentinväg!
www.vorsprungsuspension.com