Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
den ser ut som min stx rc jag hade...
passar inte isåfall. för klingorna på stx rc sitter ditsatta på helt annat vis. det slutae med att ja klöpte en helt ny vev med lager för 400kr på lokale handlaren.. visserligen bara deore men var underbart att få alla klingor nya och nytt lager rakt av =)
danielr skrev:
-------------------------------------------------------
> den ser ut som min stx rc jag hade...
> passar inte isåfall. för klingorna på stx rc
> sitter ditsatta på helt annat vis. det slutae med
> att ja klöpte en helt ny vev med lager för 400kr
> på lokale handlaren.. visserligen bara deore men
> var underbart att få alla klingor nya och nytt
> lager rakt av =)
Det är skillnad på årtalen. Äldre årgångar var konstiga men den sista modellen tror jag var en normal 94/58.
Jag är färd med att beställa nytt vevparti till min gamla Marin ram från 1995, det sitter ett STX RC vevparti i dag. Vilken typ av vevparti måste jag välja för att det ska fungera till ramen?
Hade tänkt mig ett Shimano Deore FC M540, men det känns som att det inte passar rent måttmässigt, har jag fel?
Jag hade ett likadant parti på min äldsta rullande cykel. Hittade en klinga för 440 spänn men lät den hänga kvar i butiken och bar hem ett helt parti med rejäla stålklingor för 190. Monterat och klart för ännu en vinter. Tyvärr går bara de två yttersta klingorna att använda då jag har ett för kort vevlager (körde tidigare med två klingor fram vilket alltid räckt).