Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stumpy sa:Lämnade in CX för byte till singelklingsvevparti.
Lugn nu..
.., inte pendlar-CXen alltså. Den kommer att fortsätta ha tvådelat.
emilh sa:Stumpy sa:Lämnade in CX för byte till singelklingsvevparti.
Lugn nu..
Just pendlar-CX lämpar sig iofs utmärkt för singelifiering ;)
Stumpy sa:emilh sa:Just pendlar-CX lämpar sig iofs utmärkt för singelifiering ;)
Jag vill inte ha för stor spridning på kassetten, så då är det tvådelat som gäller om det inte skall bli för lätt eller för tungt.
Både det och orange ekerreflexer.. känns som det gör gottScottår sa:JockeS sa:inkörning nya dubbdäck
enda positiva var att varenda bilist stannade för att släppa över mig vid cykelöverfarterna idag...
Reflexer på däcksidorna?
emilh sa:Stumpy sa:Lämnade in CX för byte till singelklingsvevparti.
Lugn nu..
Just pendlar-CX lämpar sig iofs utmärkt för singelifiering ;)
emilh sa:Stumpy sa:emilh sa:Just pendlar-CX lämpar sig iofs utmärkt för singelifiering ;)
Jag vill inte ha för stor spridning på kassetten, så då är det tvådelat som gäller om det inte skall bli för lätt eller för tungt.
Jo, håller med och har t.ex. undvikit 1x på min grus/rando/bikepacking-hoj, men för pendling och vintercykling på hemmaplan så tycker jag man håller sig inom ett såpass tight spann att det funkar utmärkt med 1x.
JKolmo sa:Underbart federico!
Scottår sa:Inga medcyklister. Kanske alla åker hemåt före kl 18? Plusgrader och blött längs Bällstavägen. Viker av efter flygplatsen mot Nälsta då det plötsligt är is på vägen över ängarna mellan Eneby och Flysta. Alltid kallare där. Undrar om de som bor där vet att de betalar extra för uppvärmningen? T.om. vattenpölarna var istäckta sedan i morse. Närmare Vällingby åter blött och plusgrader. Dubben fräste på fint.
Meh - så där kan du inte skriva utan att veva in en bild på kommande pendlarvapen!zodah sa:Utan frambroms försmäktar jag i denna öde stad.
Antingen det eller cykla med konstant bromsande.
Har beställt och betalat nytt pendlarvapen :-)
Om ngn vecka så blir det hydrauliskt och skivor och byter till SRAM gör jag också. Ojojoj, hur ska detta sluta?
Nu en försiktig hemfärd.
zodah sa:Ngt i stil med detta fast med stänkskärmar:
fhloston sa:Premiär för Airtrim. Den funkade bra, och som bonus vetefan om jag blev snyggare :-)
I år har jag börjat få problem med luftrören redan när temperaturen har gått under +5. Halsduk över munnen hjälper, men blir blöt och otrevlig. Tidigare år har jag klarat mig ner till åtminstone - 10 innan jag behövt skydda luftrören.
bearthefear sa:Kallt och blött. Halt och försiktigt. Saltat från övergången Tyresö/Nacka.
Inte många cyklister ute idag. Några ensamma vingliga spår på de torra delarna av cykelbanan fick mig ändå att känna mig lite mindre ensam.
Jag föll också dit på Planet X/On-Ones rea:
Så snart får det nästan 15 år gamla pendlarhärket konkurrens!