Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
erik h sa:Vågade inte ta grusvägarna genom Sicklaskiftet, väntade mig för stort tidspåslag av att köpa i oröjd men trampad cyklad snö där. Vet inte om det var befogat. Nån som provade?
Pfaff sa:Ut; +5˚, regn, motvind, mörkt. Hem +9˚, regn, motvind, dystergrått. AKA skånsk vinter. Vinden vände under dagen...
Sambal Oelek sa:Japp, såhär efter vintern var det befriande att köra sommardäcken nu igen. Mötte samma gubbe på samma ställe som jag observerat börja cykelpendla nu samma väg som mig.
Stumpy sa:Klass 7 grader varmt varning. Ingen snö, inget regn, svag vind och bara lite blött på marken. Vrooom på crossdäck istället för vinterdäck. Snabbaste på länge, kryddat med några intervaller.
eriaxe sa:Dagens pendling blev inte som tänkt. Det var ju alldeles varmt och somrigt?! :)
På den nyservade och nykittade vinterpulkan (mmm gick all-in och over-the-top med SOLAS-tape) rullade jag lättklädd mot arbetet
Är det nu i helgen det är dags att Halloween-spöka ut sig?
(stenen grävde akuten fram ur min kind)
För övrigt anser jag att GC-väg som leds tätt intill cirkulationsplats är djävulens påfund.
Inget brutet, hjärnan ej skakad.
Brakastruten sa::D Gillar Antes snö-kit! Egen traktor hamnar på önskelistan.