Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 8
staine sa:Ävla tjat om kanarias då vem fanken bryr sig? Tråkig asfalt äckliga backar larvig mat och iskall öl. Typ. Lägg ner nu!
+1
Lägg ner skiten, fokusera mer på misären nu.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
staine sa:Ävla tjat om kanarias då vem fanken bryr sig? Tråkig asfalt äckliga backar larvig mat och iskall öl. Typ. Lägg ner nu!
erik h sa:Var pga logistik tvungen att åka tunnelbana i morgon-primetime. Är det såhär folk har det? Varje dag?
nikasp sa:Nollgradigt och (blöt)snöfall. Ska nog köpa en vintercykelmössa med keps. Fula men när man måste plocka av brillorna som jag alltid annars har blir det svårt att se. Funkar sjukt bra i regn men lite svalt om öronen nu.
salle sa:Regn, 3 grader och mörkt. Misärindex 6.
Bengt-re sa:Blött, mörkt, trött, ont i knät, tappade en skruv till bakskärmen. Sa jag att det regnade? Dubb.
Fjärdebrunn sa:Bengt-re sa:Blött, mörkt, trött, ont i knät, tappade en skruv till bakskärmen. Sa jag att det regnade? Dubb.
Misärpäng med din pendlarsträcka.
JockeS sa:inkörning nya dubbdäck
enda positiva var att varenda bilist stannade för att släppa över mig vid cykelöverfarterna idag...