NotReallyGunde
Aktiv medlem
2020, sätta egna milstolpar för ensamcykling.
Får jag en billig Vätternplats kansle det blir cykla dit, cykla runt, cykla hem... en tanke bara
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Får jag en billig Vätternplats kansle det blir cykla dit, cykla runt, cykla hem... en tanke bara
Låter som en kul plan! Ids du göra en bra rr på projektet vore det ännu roligare!Mycket bra men på Vasan är det praxis att byta from MTB till cross på andra varvet? Vad det nu skulle motsvara på VR.
EDIT, Själv ska jag köra inga varv på Vasan + 0 varv på VR. Känns fint.
Den är ju kul men transportcyklingen är nog bättre, pendeltåg till Gnesta.Det finns ett annat kul koncept om man tycker att 30 mil är lite klent men ändå vill ha saltgurka.
VR 2015 x 2. Nu med RR
Nu när lvg säsongen börjar lida mot sitt slut, funderar jag på vad som planeras för nästa år. I stället för att jaga tider i någon sub grupp på Vätternrundan så tänkte jag att man få mer valuta för anmälningsavgiften om man kör 2 varv. Jag mailade VR kansliet och ställde frågan om det gick att...happyride.se
OkejDen är ju kul men transportcyklingen är nog bättre, pendeltåg till Gnesta.
Det är svårt att köra varv på Vasan...Mycket bra men på Vasan är det praxis att byta from MTB till cross på andra varvet? Vad det nu skulle motsvara på VR.
EDIT, Själv ska jag köra inga varv på Vasan + 0 varv på VR. Känns fint.
RULE 10:något år körde jag så att jag tog samma runda hela tiden och då märker man verkligen hur mycket lättare det går för varje gång
Nejdå, halva varvet gick tydligen med bil tillbaka till start för cykelbyte.Det är svårt att köra varv på Vasan...