Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Usch! var är det filmat?
Usch! var är det filmat?
Grattis! Nu vet du att det inte går att återvända till ditt gamla liv. Nu är cykelpendling det normala :-) Välkommen och njut!Jag tog cykeln till jobbet idag för första gången i mitt liv. 12 km fullt spett avslutades med bastu, dusch och frukost på arbetsplatsen.
Nu mår man riktigt gott.
Ja, det är min förhoppning. Måste få lite rutin på det bara och hitta lösningar på vissa logistiska problem som följer av att man är tvungen att byta kläder på jobbet.Grattis! Nu vet du att det inte går att återvända till ditt gamla liv. Nu är cykelpendling det normala :-) Välkommen och njut!
Ja, det är min förhoppning. Måste få lite rutin på det bara och hitta lösningar på vissa logistiska problem som följer av att man är tvungen att byta kläder på jobbet.
Ställ ett par extra skor, jacka och dushgrejor på jobbet så behöver du bara dagens kläder i ryggan.Ja, det är min förhoppning. Måste få lite rutin på det bara och hitta lösningar på vissa logistiska problem som följer av att man är tvungen att byta kläder på jobbet.
Sportlala säljer en pendlarvänlig resegarderob för 400 spänn som fick högt betyg av road.cc trots dåvarande pris på typ 200 pund. Jag har köpt en men ej testat ännu.Ja, det är min förhoppning. Måste få lite rutin på det bara och hitta lösningar på vissa logistiska problem som följer av att man är tvungen att byta kläder på jobbet.
Men var är alla, nästan öde...