Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
xzbatt sa:flight sa:Vitus Substance VRS
Snygg!
Vet du hur breda däck i 700c man får plats med i ramen?
Om jag inte minns fel är det även en ölöppnare.uandt sa:Klavikel sa:Ibis handjob (hållare för höljet)
Men vilket hölje ska man ha där? Det finns väl knappast gömda uttag för canti-bromsar där nånstans och den sitter ju helt fel för att ha sladden till en dropper-post, så även om den där handen ser jäkligt ball ut vad ska man ha den till?
Grym! Sådan där skulle sitta fintRoger_Edvinsson sa:Dagens spontanshopping.
Skall justeras och tweekas en del fram tills nyckelbenet åter tillåter cykling ute.
Skall blir spännande och ett klart roligt projekt med plats för massvis av däck. ?
Sub 9kg som den står
Står ju CX på hjulen, kom inte här och försök!kroem sa:Min kinagravel
+1unsuspected sa:Älskar färgsättningen på rymdkycklingen!
Busted!!CW sa:Står ju CX på hjulen, kom inte här och försök!kroem sa:Min kinagravel
EST sa:Nya hojen klar!
FredrikCPH sa:...och här kommer senaste tillskottet till flottan, Mason Bokeh Force 1x...
Och yep, sadeln skall ner...
RobbeS sa:Jo lär nog inte få den förrän till nästa sommar men gammelhojen funkar ju fortfarande så med nya däck duger den. Förrådet är hyfsat stort 25 kvadrat och jag håller på att tömma ut det för att fixa ett enklare träningsrum. Blir lite ny färg och gummimatta på golvet. Bänken ska ut och det blir en cykelmekhörna och en trainerhörna och inget lagringsutrymme som det är idag. Vi har lite andra utrymmen för lagring av prylar. Blir ett litet projekt för sommarens regniga dagar.
Fin cykel :)sambra sa:Senaste hojen i flottan..
Stor kaka fram, vilken storlek är det du kör med?Oj, en tråd jag missat. Här kommer min Cannondale Topstone Carbon jag hoppas cykla sjukt mycket grus och äventyr. Känns som den fått gå mestadels som pendlare nu först :( Grymt fin på grus och stig iaf :)
Visa bilaga 404888
Ja det kan man gott få unna sig!Skärmar är så jädra bra så här års! ??
Snygg - var köpte du den?Visa bilaga 372390Specialized Sequoia Base Model, stålgaffel, stålram, enklaste varianten som trots den udda geometrin levererar mycket glädje. Tung som tusan, men bekväm som få!
Snygg - var köpte du den?Bengt-re skrev:
-------------------------------------------------------Uu
> rikard skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> Snygg cykel hur som helst. Du har ingen sidobild
> på den?
Tack. Jag är förvånad själv över hur bra den blev.
Jag har naturligtvis haft den uppställd i en sunkig soffa:
Visa bilaga 264179