Visa din gravelbike

Roger_Edvinsson

Aktiv medlem
Visa din gravelbike
199347B8-F773-4AA2-A517-ABDE3D6544E9.jpeg
F5AFED15-91B0-4D9F-A673-859FFCD80AA7.jpeg

Dagens spontanshopping.
Skall justeras och tweekas en del fram tills nyckelbenet åter tillåter cykling ute.

Skall blir spännande och ett klart roligt projekt med plats för massvis av däck. ?
Sub 9kg som den står

C-dale

Aktiv medlem
Visa din gravelbike
uandt sa:
Klavikel sa:
Ibis handjob (hållare för höljet)
Men vilket hölje ska man ha där? Det finns väl knappast gömda uttag för canti-bromsar där nånstans och den sitter ju helt fel för att ha sladden till en dropper-post, så även om den där handen ser jäkligt ball ut vad ska man ha den till?
Om jag inte minns fel är det även en ölöppnare.

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Visa din gravelbike
Roger_Edvinsson sa:
Dagens spontanshopping.
Skall justeras och tweekas en del fram tills nyckelbenet åter tillåter cykling ute.

Skall blir spännande och ett klart roligt projekt med plats för massvis av däck. ?
Sub 9kg som den står
Grym! Sådan där skulle sitta fint

Visa din gravelbike
Tackar! Kör 650b med 47mm WTB, funkar fint i skogarna norr om CPH, både skogsväg och lite single track..

Riktigt trevlig service hos Mason också!

RobbeS

Ny medlem
Visa din gravelbike
RobbeS sa:
Jo lär nog inte få den förrän till nästa sommar men gammelhojen funkar ju fortfarande så med nya däck duger den. Förrådet är hyfsat stort 25 kvadrat och jag håller på att tömma ut det för att fixa ett enklare träningsrum. Blir lite ny färg och gummimatta på golvet. Bänken ska ut och det blir en cykelmekhörna och en trainerhörna och inget lagringsutrymme som det är idag. Vi har lite andra utrymmen för lagring av prylar. Blir ett litet projekt för sommarens regniga dagar.
La upp en bild i April på det gamla träningsrummet där jag skrev att jag skulle fixa till det. Nu är det klart. Fortfarande samma gamla Trek då en bruten handled och lite andra krämpor kom mellan den nya Grailen.

Bilagor

Martinhojar

Ny medlem
Visa din gravelbike
Bengt-re skrev:
-------------------------------------------------------Uu
> rikard skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> Snygg cykel hur som helst. Du har ingen sidobild
> på den?

Tack. Jag är förvånad själv över hur bra den blev.
Jag har naturligtvis haft den uppställd i en sunkig soffa:

Visa bilaga 264179
Snygg - var köpte du den?
Är det en Straggler?

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer