Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Beroende på hur man värderar människoliv så kan det vara en jättebra prioritering att åka till ett u-land och hjälpa dem förbereda sig på (bland annat) coronaviruset. En vild gissning är att han kan sköta sitt vanliga jobb medelst mobiltelefon ett par dagar
Japp, det är ju faktiskt så att folk stryker med av sjukdomen. Så det gäller ju som statsepidemiolog att fokusera på sina ansvarsområden. Och det går säkert jättebra via mobilen.
Ord och inga visor fr prof. Agnes Wold, och värt att tänka på för den som tänker sig ut att resa i vår och sommar.
Och helt i linje med de regler som nu gäller på mitt jobb, ett av världens största företag med huvudkontor i Asien - vi får inte resa utanför Norden.
![]()
Professorn tror inte att jättekarantänen hjälper
Karantänsreglerna utökades på måndagskvällen till hela Italien. Landet har drabbats hårt av coronaviruset, över 9 000 är smittade och över 400 har dött. – Det är en katastrof. Det är kört för dem att få stopp på smittan nu, säger professor Agnes Wold.www.aftonbladet.se
Du lär bli besviken!Jag förväntar mig att han gör en fullständig redovisning av utgifter och tid här i tråden.
H-vete!
Folk bunkrar dasspapper och alcogel, men man kanske borde börja köpa hem lite öl istället. Loftberg, du får nöja dig med att bara dricka hälften av det du kånkar hem så skall det nog snart räcka i en karantänsperiod
Italien har ca 60 miljoner pers, 400 har dött, snittåldern på de som gått åt är 81 år. Vet inte exakt vad jag vill säga med det...Tror inte att vanligt folk riktigt förstått omfattningen av detta.
Myndigheterna har gjort sitt för att invagga folk i trygghet medans arbetsgivare som riskerar stora ekonomiska förluster reagerar klart snabbare.
Dock lite underligt att dom anser resor inom norden vara bättre än andra destinationer då just de nordiska länderna hör till de värst drabbade länderna rent procentuellt.
Att du skiter i folk i riskgrupper?Italien har ca 60 miljoner pers, 400 har dött, snittåldern på de som gått åt är 81 år. Vet inte exakt vad jag vill säga med det...
Eller hur! :)Att du skiter i folk i riskgrupper?
Eller så kanske han tänker efter och funderar kring vad det innebär att tillhöra en riskgrupp etc?Att du skiter i folk i riskgrupper?
Sättet du raljerar på ger i alla fall det intrycket.Eller hur! :)
Oavsett ett lyft jämfört med vad det kan lukta på tåg om man har otur.Tågvagnen jag befinner mig i just nu luktar/doftar nydesinficerat, mkt trevligt! Vet inte om det kan ha med det här att göra dock.
Japp det var det.Var på ICA igår. Taco-hyllorna gapade tomma!
Var det mello i helgen?
Jag åker med SunTrip till GC ;)Jobbigt när många ska ha sportlov utomlands.
Med Team Corona Resor!
Med bingosammankomster menar man också fotboll! Ungefär lika intressant i alla fall!.Italien har förbjudit alla bingosammankonster fram till april.
Runt om i Europa förbjuder de stora arrangemang och inför inrikes reserestriktioner. Går det ens att göra lagligt i Sverige?
Det verkar vara du som är en sedvanligt haveristisk boomer-SD:are.Mello-tramset gick ju som vanligt i helgen så det är väl business as usual i Schwedala, fanns väl risk att kränka någon hbtq-person om det ställdes in och Åkesson hade ju delat ut flygblad i Turkiet så det fanns väl viktigare saker att fokusera på kan man anta.
Var är moderatorerna??!!? Tråden måste låsas omedelbart!Mello-tramset gick ju som vanligt i helgen så det är väl business as usual i Schwedala, fanns väl risk att kränka någon hbtq-person om det ställdes in och Åkesson hade ju delat ut flygblad i Turkiet så det fanns väl viktigare saker att fokusera på kan man anta.
Det verkar vara du som är en sedvanligt haveristisk boomer-SD:are.
Sluta att larva er med politikanspelningar och håll er ifrån politikdiskussion.
Flyga via shithole-flygplatsen är väl alltid en miss, oavsett Corona eller inte.Så vad tror ni, flyga hem från Schiphol om t p veckor, hit or miss?