Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte hundra såld på deras lilla tändsticka som håller ihop baktriangeln
Om pressfit går bort, vilket jag delvis kan förstå, så går ju det mesta bort idag ;-) alphan har väll det Oxå. Om än i shimano version.För egen del för mycket som talar emot fast jag skulle vilja älska SE modellen:
- för flack sadelrörsvinkel
- presshit
- AI vilket sabbar möjligheten att byta hjul med de andra cyklarna hemma
- för kort reach
Tycker Allebike Alphan har mest rätt hitills, där stör jag mig egentligen bara på att det är 30.9 stolpe.
Ska bli spännande vad de gör med nya Sparken, känns som det är läge nu att släppa den.
Om pressfit går bort, vilket jag delvis kan förstå, så går ju det mesta bort idag ;-) alphan har väll det Oxå. Om än i shimano version.
Bara av nyfikenhet undrar jag, byter du ofta hjul med vänner?
Alpha har gängat, som sig bör.
Om pressfit går bort, vilket jag delvis kan förstå, så går ju det mesta bort idag ;-) alphan har väll det Oxå. Om än i shimano version.
Bara av nyfikenhet undrar jag, byter du ofta hjul med vänner?
Cannondale tror ju att folk blir märkestrogna med deras konstiga lösningar. Snarare tvärt om.
Jo folk klagar på specialized när dom har konstiga standarder, därför kör dom oftare med riktiga axlar och gänget vevlager, det efterfrågas. Brain kommer dom hålla kvar vid och det är väldigt bra.
Inte en levande själ utom en Cannondale fanboy vill ha eller behöver varken lefty eller ai. Jag har själv haft båda senast i år så jag vet.
Skönt att det äntligen kom en ny scalpel iaf. Får se om ramen håller ihop ???
Spesh har väl på senare år insett detta. Var väl när stumpyn kom som de tom. själva drev med no more proprietary standards. Cannondale fortsätta på ingenjörsspåret istället för att lyssna på kunden.
du menar att de slutat med Brain?
men visst, cannondale kör vissa annorlunda lösningar. Men oftast är de väl motiverade och som i fallet med hjul är det ju egentligen inga special delar. Sen kunde man kanske önskat att de körde samma Ai på tex habit och Scalpel.
När stumpyn lanserades gjorde de ett stort nummer i media om att man frångått sina egna udda lösningar och gick till gängat vevlager, stamdarddämpare mm.
Brain finns ju inte på Stumpyn.
Sen håller de så klart fast vid vissa egna grejer som future shock mm.
Specialized har/hade "AI" på lvg med diskbroms. Har dom bytt tillbaka till vanliga standarden?