IM
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Det viktiga är väl ändå årsmodell?
Det där är en -18. Det ser jag direkt. Den är 11% billigare än -19.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det viktiga är väl ändå årsmodell?
Hur ska man kunna se det? Scott har ju använt samma färger sedan 1993. Jag känner mig kränkt.Det där är en -18. Det ser jag direkt. Den är 11% billigare än -19.
Lättare att se när skyddstejpen inte sabbar det....Hur ska man kunna se det? Scott har ju använt samma färger sedan 1993. Jag känner mig kränkt.
Och hur mycket man måste hålla emot för att inte halka av sadeln ner på ramen.Frågan är nog inte vilken längd ramen är byggd för, utan mer hur lång man måste vara för att kunna se över styret?Visa bilaga 421016
Det är inte så lätt att hålla reda på alla åren, alla gånger. De finns ju så många...Det viktiga är väl ändå årsmodell?
Då försöker vi igenVisa bilaga 42245425000kr för en hoj som kräver helservice. Notera att dessa såldes för ca 2900 euro nya 2018.
https://happyride.se/annonser/ad.php?id=121015
Aha, så det var där min damcykel-sadel hamnade ?.Har folk så mycket pengar att dom inte har en aning om vad dom köper för något ?:D
Visa bilaga 420626
2018 verkar stämma med färgsättningen.Då försöker vi igen
![]()
Säljes: Yt capra al comp 29"
Då jag har fattat att jag behöver lägga cyklingen på hyllan för ett tag shappyride.se
Kan det stämma att det är en 2018?
Och så har annonsen bumpats idag....2018 verkar stämma med färgsättningen.
Den var ju onekligen kompletterad..![]()
Säljes: Trek MTB
Välskött Trek MTB 18\" 46 cm, nypris 6000 sek före komplettering av komponenterhappyride.se
?
Den var ju onekligen kompletterad..
Den var ju onekligen kompletterad..
Inte gärdet där han är skriven... Mysko.Troligtvis stulen Frog 69 om någon saknar. Säljaren vill ha kontanter (hävdar att han inte har ngt bankkort för tillfället så swish inte funkar) och träffas på parkering, telefonnumret är ett kontantkort. På frågan om kvitto blev det radiotystnad. Han säljer även en damcykel på blocket (https://www.blocket.se/annons/stockholm/dam_cykel__crescent_milli_28/90345903).
Visa bilaga 422721
Jag la ner, han hävdade senare i ett sms att han hittat kvitto och att han visst tog swish men att hans kort inte funkade så han ville helst ha kontanter. Samt att parkeringen var lättare att ses på. Jag vet inte om den är/var stulen, därför editerade jag bort mitt inlägg, vill inte riktigt peka finger om den är ok. Telefonnumret gick visst till hans swishkonto iaf om man kollade via swish och bank-id. att Men jag letar vidare efter en annan likadan.Inte gärdet där han är skriven... Mysko.
Vad jag förstår får jag en femhunka för att komma förbi och hämta den? Det låter väl ok.Väll, kanske, nja...
Visa bilaga 423137
Den framgaffeln är nog inte välfungerande ?Väll, kanske, nja...
Visa bilaga 423137
Den är väll fungerande...? ?Den framgaffeln är nog inte välfungerande ?
Jag älskar när folk sätter 90% av nypriset på en 2-3 år gammal cykel. Ibland brukar jag skriva på såna annonser för att förklara varför priset inte är realistiskt, men folk tar det ofta som en förolämpning. Det blir ofta så att man måste sänka lite i taget och man förlorar bara tid på att sätta orealistiska priser. Ibland händer det dock att såna cyklar blir sålda till nån okunnig till rejäla överpriser, vilket är tråkigt.Visa bilaga 42245425000kr för en hoj som kräver helservice. Notera att dessa såldes för ca 2900 euro nya 2018.
https://happyride.se/annonser/ad.php?id=121015
Det är populärt att skriva väll i dagens moderna samhälle.Den är väll fungerande...? ?
Intressant fenomen minst sagt. Folk vill väl försöka få tillbaka så mycket som möjligt.Jag älskar när folk sätter 90% av nypriset på en 2-3 år gammal cykel. Ibland brukar jag skriva på såna annonser för att förklara varför priset inte är realistiskt, men folk tar det ofta som en förolämpning. Det blir ofta så att man måste sänka lite i taget och man förlorar bara tid på att sätta orealistiska priser. Ibland händer det dock att såna cyklar blir sålda till nån okunnig till rejäla överpriser, vilket är tråkigt.
Vad har hänt med den annonsen förresten?
Jag brukar ibland hålla koll på den typen av annons för att se hur länge de är kvar. Här är ett till exempel:
![]()
Säljes: Trek Remedy 8 2019
Trek Remedy 8 2019 (27,5) Jag har ägt cykeln i snart ett år och känner att det b&happyride.se
Hör du efter varför det "såklart (är) några repor samt en liten buckla i bakfälgen" när du ändå har killen på tråden?Jag älskar när folk sätter 90% av nypriset på en 2-3 år gammal cykel. Ibland brukar jag skriva på såna annonser för att förklara varför priset inte är realistiskt, men folk tar det ofta som en förolämpning. Det blir ofta så att man måste sänka lite i taget och man förlorar bara tid på att sätta orealistiska priser. Ibland händer det dock att såna cyklar blir sålda till nån okunnig till rejäla överpriser, vilket är tråkigt.
Jag brukar ibland hålla koll på den typen av annons för att se hur länge de är kvar. Här är ett till exempel:
![]()
Trek Remedy 8 2019 (27,5) Jag har ägt cykeln i snart ett år och känner att det b&happyride.se
Fotboll på happy, nån borde göra nått.
Rymmer lätt 3-4 småbarn, låter bara fel?Någon som fått sin cargobike stulen nyligen...? Kamphund, ansiktsgaddningar, smeknamn är ju den stereotypa livets hårda skolaförsäljaren.Visa bilaga 423247Visa bilaga 423247
Har du en bra förklaring till att du som cyklist vet vem Pelé är?Fotboll på happy, nån borde göra nått.
Det är ju ganska lätt att kolla nypriset när man väl vet modellen. Jag la ett bud på 50% nypriset på en 7-8 år gammal scott 950, jag tyckte ändå det var ganska generöst, men den var i fint skick.Intressant fenomen minst sagt. Folk vill väl försöka få tillbaka så mycket som möjligt.
Cykling är en investering i hälsan och nöje, inte i ekonomisk avkastning ;)
Det gäller knappast bara cyklar.Jag älskar när folk sätter 90% av nypriset på en 2-3 år gammal cykel. Ibland brukar jag skriva på såna annonser för att förklara varför priset inte är realistiskt, men folk tar det ofta som en förolämpning. Det blir ofta så att man måste sänka lite i taget och man förlorar bara tid på att sätta orealistiska priser. Ibland händer det dock att såna cyklar blir sålda till nån okunnig till rejäla överpriser, vilket är tråkigt.
![]()
Du får väl sätta ner foten och vägra betala mer än 50% av nypriset på husen också.Det gäller knappast bara cyklar.
Bostäder tex är en sjuk marknad där du kan köpa en produkt, använda den 5 år och sen gå med vinst!
Löjligt, men folk är dumma och betalar så säljarna gör inget fel i sig.
Jag såg bara en boll vem är Pelle? :DHar du en bra förklaring till att du som cyklist vet vem Pelé är?