Sverigetrampet 2.0 - Sub96 Attempt

Håller definitivt med om det sista - man behöver inte ta bort sensorerna för att slippa se siffrorna det räcker med att ha en särskild sida på cykeldatorn för ett slippa se eländet.
Jag brukar "råka" se siffrorna ändå när jag bläddrar. Men man kan ju ha kvar sensorerna och ta bort dem från alla sidor.

Jag brukar "råka" se siffrorna ändå när jag bläddrar. Men man kan ju ha kvar sensorerna och ta bort dem från alla sidor.

Jag gör samma, men då "råkar" jag bara lite snabbt se dem och sedan går jag tillbaka till en sida med karta, temperatur och annat trevligt dom man kan stirra på i några timmar.

Fast just det, jag har ju inte ens några sensorer (Watt, puls). Men försöker även undvika tid, distans, hastighet...

Kan inte vara lätt att komma igång igen efter ett par timmars sömn. Krävs bra tjockt pannben för att kliva ur sängen och sätta sig på cykeln igen för ett nattpass.
Själv längtar jag till mina 8 timmars sömn. ?

Kan inte vara lätt att komma igång igen efter ett par timmars sömn. Krävs bra tjockt pannben för att kliva ur sängen och sätta sig på cykeln igen för ett nattpass.
Själv längtar jag till mina 8 timmars sömn. ?
Tror inte du ska satsa på RAAM.

"After cycling 3,000 miles through 12 states on just seven and a half hours of sleep spread out across eight days ..."

Tror inte du ska satsa på RAAM.

"After cycling 3,000 miles through 12 states on just seven and a half hours of sleep spread out across eight days ..."

Tycker jag nog att han kan göra. Dock får man se till att rullsnittet kompenserar för vilotiden. ?

De tre första etapperna är 1529 km och tar slut runt Moskosel en bit efter Arvidsjaur (ca 180 km från där han är nu). Sen har han 514 km kvar. Ska bli intressant att se stopptider och rullsnitt, men det verkar som att han hittat rytmen. Spännande!

En komplicerande faktor är att det under en stor del av morgondagen verkar som det kommer att blåsa vindar av den nordliga sorten. Inte så starka, men de kan nog påverka lite, ffa i öppen terräng.

Man kan ju också tillhöra "the one percent" i en annan, sannolikt trevligare, mening. Inte heller där finns det dock kanske något motsatsförhållande.

Om man är alla tre varianterna – är man då en ppm:are? Det är väl inte helt otroligt med tanke på avgifterna på en del av fonderna som man kan välja som premiepension.

I Gubbträsk just nu. Dryga fyra mil kvar till Sorsele där rutten svänger österut och motvinden förhoppningsvis övergår till sidamed i de åtta milen till Arvidsjaur

Randostare?
Screenshot_20200611-065421.jpg

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp