Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar "råka" se siffrorna ändå när jag bläddrar. Men man kan ju ha kvar sensorerna och ta bort dem från alla sidor.Håller definitivt med om det sista - man behöver inte ta bort sensorerna för att slippa se siffrorna det räcker med att ha en särskild sida på cykeldatorn för ett slippa se eländet.
Det kan vara så enkelt att pulsbandet var irriterande.Jag brukar "råka" se siffrorna ändå när jag bläddrar. Men man kan ju ha kvar sensorerna och ta bort dem från alla sidor.
Jag brukar "råka" se siffrorna ändå när jag bläddrar. Men man kan ju ha kvar sensorerna och ta bort dem från alla sidor.
Jag brukar "råka" se siffrorna ändå när jag bläddrar. Men man kan ju ha kvar sensorerna och ta bort dem från alla sidor.
Vet inte när det lades upp, men det ska enligt Instagram tydligen vara en sovpaus på 2,5 timmar innan natten.Verkar åter vara stillastående. Snittet nere på 21,5 km/h.
Brukar använda sparläget för strömmen så displayen är avstängd helt. Det är faktiskt riktigt sköntMan kan väl stoppa GPSen där solen inte skiner - i ramväskan alltså ;-)
Tror inte du ska satsa på RAAM.Kan inte vara lätt att komma igång igen efter ett par timmars sömn. Krävs bra tjockt pannben för att kliva ur sängen och sätta sig på cykeln igen för ett nattpass.
Själv längtar jag till mina 8 timmars sömn. ?
Tycker jag nog att han kan göra. Dock får man se till att rullsnittet kompenserar för vilotiden. ?Tror inte du ska satsa på RAAM.
"After cycling 3,000 miles through 12 states on just seven and a half hours of sleep spread out across eight days ..."
![]()
In Cycling Race Across America, Sleep Is Shunned (Published 2011)
This was the 30th year for cycling’s ultimate test — the 3,000-mile Race Across America, which takes participants from California to Maryland in less than 12 days.www.nytimes.com
Jag brukar ha batteriprocenten på cykeldatorn, Di2 och telefonen att stirra på.Vad visar den sidan? Datum och klockslag? Allt annat är väl prestationsberoende?
Du är procentare alltså!?Jag brukar ha batteriprocenten på cykeldatorn, Di2 och telefonen att stirra på.![]()
Det är väl eventuellt bättre att vara en procentare än enprocentare. Fast det ena utesluter inte det andra.Du är procentare alltså!?
Du menar 550 km? Eller har jag missat något?25h kvar att att cykla de sista 505km, riktigt spännande nu
25h kvar att att cykla de sista 505km, riktigt spännande nu
Nej, du har rätt, slant lite på tangentbordetDu menar 550 km? Eller har jag missat något?
Han verkar ha tagit en paus. Fortfarande på plus i förhållande till 100-timmarsgränsen!Totalsnitt hittills: 21,0 km/h.
Erforderligt totalsnitt på resterande sträcka: 22,2 km/h.
Rekordet i grupp är tydligen 105h.
Absolut. Men att cykla solo borträknat sällskap är väl ganska hårt bara det.Utan följebil och all inklusive.