Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"We are out of the tunnel"...?most likely a prescheduled post in relation to the one made in October which is clearly filmed in a tunnel. Do not get too excited...
Låter ju toppen men vad är IG? Står det något mer? (för oss som saknar ansiktsboken)Är VOID på väg tillbaka? Enligt deras senaste IG och FB-post ska de släppa en vårkollektion inom kort.
Jävlar vilken floskelstorm det där pressmeddelandet var.
Ser ut som de är nya ägare
Allt som saknas är ordet "teamledare".Jävlar vilken floskelstorm det där pressmeddelandet var.
Men då skulle det vara enklare för mig att köpa :) !Allt som saknas är ordet "teamledare".
Hoppas inte Void hamnar på Stadium outlet, för det är väl där man köper Tenson? Skönt att Void är tillbaks iaf!
Sedär ja!
Stadium har haft VOID tidigare. Stadium i Sisjön åtminstone.Sedär ja!
Ser iof ut som gamla lagret av kläder. Kan de va så att de köpt upp alla kläder som fanns kvar?
Order lagd. De bjussade ju på en hemlig present!Start | VOID
voidcycling.com
då va dom tillbaka
Och Voidmannen är tillbaka, som sig bör.
Stadium är från konkursboet. Alla affärer som har void rear ut de gamla kollektionerna.Trist för dem att Stadium kör utförsäljning på typ samma saker exakt samtidigt...
****SPOILER****Order lagd. De bjussade ju på en hemlig present!
****UPDATE********SPOILER****
Var det en Voidmannen-actionfigur som var den hemliga presenten?
Visa bilaga 424391Tyvärr inte. Den hemliga presenten var så hemlig att den helt saknade fysisk form. Om det inte var returlappen som var den hemliga presenten alltså, men det känns ju oändamålsenligt.
Känns taskigt att avslöja ;)Vad var det för present då?
Köp något nytt då!****UPDATE****
Idag kom ett paket till, innehållandes presenten. Och den var banne mig både fin och användbar :)
Lite akward dock att ursprungliga produkten redan är returnerad :/
Får se vad jag villhöver. Kom ihåg ungdomar, I’m doing this so you don’t have to!Köp något nytt då!
Fick detta när jag ställde frågan i samband med ett annat ärende:Vad hände med MTB-kollektionen?
Men inte lika taskigt som att behålla presenten nu när du returnerat va? ??Känns taskigt att avslöja ;)
2900kr för bibs och tröja
Rapha motsvarande paket med bibs + jersey kostar ju 3500,-, Biehler 3250,-, Assos 3200,-. Vilka som är bättre eller sämre låter jag vara osagt. Kontentan är kanske att "märkescykelkläder" är dyra?
Jag upplyste dem om oegentligheten, varpå de tackade för detta och bad mig behålla den, vilket jag upplever som ytterst storsint ?Men inte lika taskigt som att behålla presenten nu när du returnerat va? ??
Var nu lika storsint mot oss och berätta vad det var för present. Jag är nyfiken som ett barn är på julafton.??