Void i konkurs

Void i konkurs
Någon som har erfarenhet av Ridge Pant? Letar efter en Mtb-byxa med casual stil, men som i motsats till mina jeans får plats med knäskydd under.

Void i konkurs
Order lagd. De bjussade ju på en hemlig present!
****SPOILER****
Var det en Voidmannen-actionfigur som var den hemliga presenten?
ECBA8CEA-8D40-4268-BDC7-61770718A736.jpeg
Tyvärr inte. Den hemliga presenten var så hemlig att den helt saknade fysisk form. Om det inte var returlappen som var den hemliga presenten alltså, men det känns ju oändamålsenligt.

Void i konkurs
****SPOILER****
Var det en Voidmannen-actionfigur som var den hemliga presenten?
Visa bilaga 424391Tyvärr inte. Den hemliga presenten var så hemlig att den helt saknade fysisk form. Om det inte var returlappen som var den hemliga presenten alltså, men det känns ju oändamålsenligt.
****UPDATE****
Idag kom ett paket till, innehållandes presenten. Och den var banne mig både fin och användbar :)
Lite akward dock att ursprungliga produkten redan är returnerad :/

Void i konkurs
Rapha motsvarande paket med bibs + jersey kostar ju 3500,-, Biehler 3250,-, Assos 3200,-. Vilka som är bättre eller sämre låter jag vara osagt. Kontentan är kanske att "märkescykelkläder" är dyra?

Void i konkurs
Rapha motsvarande paket med bibs + jersey kostar ju 3500,-, Biehler 3250,-, Assos 3200,-. Vilka som är bättre eller sämre låter jag vara osagt. Kontentan är kanske att "märkescykelkläder" är dyra?

Ja det är kanske bara att acceptera. Det suger för jag vill verkligen gynna dom, men kan helt enkelt inte betala så mycket för cykelkläder.

Tillbaka
Topp