Cykelkompisar i Stockholm

Letar efter några trevliga amatörer att cykla tillsammans med, och som cyklar långsamt, runt 10 km/h. Har ni några idéer om var jag bör leta och hur jag kan gå tillväga?

Haha jag tror tyvärr att det står rätt. Kan nog komma upp i 13 km/h en bra dag ☺ Har mycket att jobba på
Ta dig ut mot Ekerö. Testa att cykla till Lovö kyrka ett par ggr, det finns 2 olika vägar som tydligt syns på Google Maps i mobilen och på dator. Det blir i runda slängar 20km från Ängby. Efter 2-3 turer är du garanterat uppe i 12-15 km/h annars är det fel på cykeln.

Jag elcyklar sedan Aug-20 och söker sällskap för korta och längre turer, kanske till andra orter med övernattning för att få lite nya vyer. Är kvinna, pensionär snart 74, bor i Fredhäll nära Västerbroplan sedan Dec-20. Innan dess på Mariaberget i många år. Hör gärna av dig för en provtur i/runt stan, vi kan käka lunch nånstans t ex så att vi kan prata också! ? Ser fram mot att njuta av att cykla mot ett mål lite längre bort från stan så småningom för nya äventyr - med batteriet i bagaget. Siwa

Tillbaka
Topp