Andreas Isgren
Medlem
Pris för en Scott genius 2018 i bra skick?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ok, det var mer än jag trodde. Tack för svar.
Hej Andreas,Ok, det var mer än jag trodde. Tack för svar.
Det låter väldigt högt. Snarare 15-20.
Enligt säkra källor är det 11% per år.Det låter väldigt högt. Snarare 15-20.
-40% första året och -15% per år efter det.
Förmodligen inte många som fattar.?Enligt säkra källor är det 11% per år.
Det är bara att lägga ut på Blocket och vänta på nån okunnig som betalar typ 80%.? Händer hela tiden, att folk säljer och köper till överpris där.Jag fick strax under 50% för min förra Fuel ex efter två säsonger, den var dock lite skamfilad och kassetten var rätt sliten. Såldes i November så det var väl fel säsong också men det var iaf då rätt trögt att få iväg den.
Det är bara att lägga ut på Blocket och vänta på nån okunnig som betalar typ 80%.? Händer hela tiden, att folk säljer och köper till överpris där.
Tack för alla svar!
Nu finns inte geniusen kvar, får kika på en nyare cykel. Har tittat på en slash och hoppas den är bra.
Mvh Andreas
De som fattar fattar.Förmodligen inte många som fattar.?
Samma här, men det finns mycket mer okunniga som köper på Blocket jämfört med här t.e.x. som inte kan priserna. Det kan man se om man bara tittar lite på hur cyklarna är prissatta.Min låg på blocket länge, fick bara skambud tills någon iaf kunde tänka sig betala begärt pris. Hade säkert varit ett lite annat läge på försommaren.
Corona har ökat på priserna rejält på begagnade cyklar.Det låter väldigt högt. Snarare 15-20.
-40% första året och -15% per år efter det.
Sant, rusning under våren, vet fler som fått mer betalt för sina hojar än vanligt så har man sålt nu under sommaren har man säkert kunnat få mer än vanligt. Och det har varit väldigt svårt att hitta nåt beggat åt folk jag hjälpt, allt halvvettigt har gått samma dag..Corona har ökat på priserna rejält på begagnade cyklar.