Pris för en Scott genius 2018 i bra skick?

Hej!
Vad kan man få för en Scott Genius 940 -18? Den är i mycket bra skick.
Mvh Andreas

Bilagor

• A09C69CA-E351-4981-9D97-EBEBA372C977.png
    A09C69CA-E351-4981-9D97-EBEBA372C977.png
    168.2 KB · Besök: 480
Jag skulle också säga 20. Kan inte se att nån betalar 30 för en två (tre?) år gammal hoj som kostat 36. 30 är snarare för en hoj som kostat 45-60.

Beroende på skick på drivlina och service på gaffel/dämpare.

Jag fick strax under 50% för min förra Fuel ex efter två säsonger, den var dock lite skamfilad och kassetten var rätt sliten. Såldes i November så det var väl fel säsong också men det var iaf då rätt trögt att få iväg den.

Jag fick strax under 50% för min förra Fuel ex efter två säsonger, den var dock lite skamfilad och kassetten var rätt sliten. Såldes i November så det var väl fel säsong också men det var iaf då rätt trögt att få iväg den.
Det är bara att lägga ut på Blocket och vänta på nån okunnig som betalar typ 80%.? Händer hela tiden, att folk säljer och köper till överpris där.

Det är bara att lägga ut på Blocket och vänta på nån okunnig som betalar typ 80%.? Händer hela tiden, att folk säljer och köper till överpris där.

Min låg på blocket länge, fick bara skambud tills någon iaf kunde tänka sig betala begärt pris. Hade säkert varit ett lite annat läge på försommaren.

Min låg på blocket länge, fick bara skambud tills någon iaf kunde tänka sig betala begärt pris. Hade säkert varit ett lite annat läge på försommaren.
Samma här, men det finns mycket mer okunniga som köper på Blocket jämfört med här t.e.x. som inte kan priserna. Det kan man se om man bara tittar lite på hur cyklarna är prissatta.

Jag tror de flesta som ger skambud på Blocket, är folk som köper och säljer vidare för att tjäna pengar. Ungefär som den där killen från Eskilstuna, som det skrevs om här. Man får ju direkt massa meddelanden av såna direkt efter man lagt ut annonsen.

Corona har ökat på priserna rejält på begagnade cyklar.
Sant, rusning under våren, vet fler som fått mer betalt för sina hojar än vanligt så har man sålt nu under sommaren har man säkert kunnat få mer än vanligt. Och det har varit väldigt svårt att hitta nåt beggat åt folk jag hjälpt, allt halvvettigt har gått samma dag..

Men uppåt 30 för TS cykel känns som att det måste till en okunnig Blocket-köpare för. Hoppas dock båda är nöjda med vad det nu blev för utfall.

Tillbaka
Topp