Alexloenn5
Medlem
Polygon
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
alexspralex sa:Tjena!
Kör på en Polygon XQuarone EX9, den ända Polygonen jag sett I det vilda...
Vilka här har en Polygon?? Vill se om jag kan vara den ända med den modellen ;)
Skicka in era bilder eller svara #Polygonbikes
Luthman Photography sa:Det där är väl en Calibre med ny färg?
marr sa:Luthman Photography sa:Det där är väl en Calibre med ny färg?
Ganska likt. Men inte riktigt samma ändå tror jag.
Verkar tyvärr vara coil enligt internet.King_Lake sa:Den Siskiu D5 har en SR SUNTOUR XCM HLO gaffel. Är det en luftdämpare?
Sjukt bra pris för nybörjare!
alexspralex sa:Inte lik alls, Calibre har mindre slag, helt annan geometri, mm
Denhär har 180mm slag fram och bak, använder ett Naild Bak linkage som gör att baksvinget åker mera upp och ner änn att byta vinkel.
Har en och är grymt nöjd! Har köpt till en dropper annars original. Funkar perfekt på stigarna!Någon som har erfarenhet av D7an? eller känner någon som testat?
Ska finnas i Agen frankrike. Det ligger ute en annons på Pinkbike men dom har många fler än dom lägger upp. Bara att säga till, skaffade min där
EDIT: Återkoppling från tillverkarenStort tack!
Rimliga fraktkostnader?
Äckligt prisvärd och äckligt rolig att cykla på. Köpte min nyligen på bikester. Wow, vilken hoj!!Polygon Siskiu T8 ser ju äckligt prisvärd ut. Går det att köpa dem någonstans i Europa?
Trevligt! Vilken storlek har du och hur lång är du? Har haft denna på bevakning någon månad nu på bikester men det verkar som du har varit snabbare än mig.. Funderar på vilken storlek jag ska ta då jag är 175cm så jag hamnar mellan M och L enligt polygons rekomenadtioner iaf.Äckligt prisvärd och äckligt rolig att cykla på. Köpte min nyligen på bikester. Wow, vilken hoj!!
Tyvärr är montörerna som jobbar på Polygon idioter, så man får "städa upp" lite. Attention to detail? De spraybajsar på detaljer. FFS... (Edit: man kanske får vad man betalar för på sätt och vis) Vajerdragningen var så man blir mörkrädd och hjulen ojämnt spända. Bromsslangen till bakbromsen var dragen på höger sida fastän det fanns plats i vänstra öppningen. Wtf. Men det löser man en kväll över en öl. Så det är något man får vara beredd på. Men när man väl fått ordning på den och justerat in allt är det en galet bra cykel. Jag är störtnöjd.
Visa bilaga 500967
Beror väl på vad du är ute efter. Jag var lite osäker på 460 i reach, men det känns precis lagom för mig. Vad kör du idag?Trevligt! Vilken storlek har du och hur lång är du? Har haft denna på bevakning någon månad nu på bikester men det verkar som du har varit snabbare än mig.. Funderar på vilken storlek jag ska ta då jag är 175cm så jag hamnar mellan M och L enligt polygons rekomenadtioner iaf.
Jag har en Scott Aspect 960 från 2017 Large. Det är inte så mycket att jämföra med då det är så olika geometrier. Den är så kort och har för hög stand over heigt för mig.Beror väl på vad du är ute efter. Jag var lite osäker på 460 i reach, men det känns precis lagom för mig. Vad kör du idag?
Aha, ok, då är det svårt att jämföra. Ja, det är medium 29. Just ja, var inte så tydlig kanskeJag har en Scott Aspect 960 från 2017 Large. Det är inte så mycket att jämföra med då det är så olika geometrier. Den är så kort och har för hög stand over heigt för mig.
Har du en Medium 29"?
Okej, hur lång är du? Jag kanske tar den storlek jag får tag på M eller L då jag är inom intervallen för båda...Aha, ok, då är det svårt att jämföra. Ja, det är medium 29. Just ja, var inte så tydlig kanske![]()
172Okej, hur lång är du? Jag kanske tar den storlek jag får tag på M eller L då jag är inom intervallen för båda...