Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vill du utveckla? Är själv på jakt efter nya pjuxJag har både ett par freerider pro och ett par trailcross och föredrar trailcross helt klart.
Är hyfsat säker på att Pro har styvare botten.Kör vans nu, men är också sugen på att uppgradera till five ten, vad är egentligen skillnaden på pro och vanliga? Någon som har erfarenhet av RC livewire?
Känns mer som att trailcross blir en del av foten, känns knappt att man har dom på sig.Vill du utveckla? Är själv på jakt efter nya pjux
Men sulan på Trailcross är ju asmjuk... ?Känns mer som att trailcross blir en del av foten, känns knappt att man har dom på sig.
Medans freerider pro är ganska klumpiga
Tyvärr inte i min strl men tack ändå!Finns fortfarande några storlekar av Troy lee designen kvar. https://www.adidas.se/five-ten-freerider-pro-tld-mountain-bike-shoes/G26469.html
Och din storlek är? Om du vill ha hjälp alltså.Tyvärr inte i min strl men tack ändå!
10 eller 10,5 (ar inte bestämt mig riktigt). Köpte ett par 9 men dom var på för små. Har 43 i ”vanliga” skor.Och din storlek är? Om du vill ha hjälp alltså.
US?10 eller 10,5 (ar inte bestämt mig riktigt). Köpte ett par 9 men dom var på för små. Har 43 i ”vanliga” skor.
Sorry, nä UK
10 eller 10,5 (ar inte bestämt mig riktigt). Köpte ett par 9 men dom var på för små. Har 43 i ”vanliga” skor.
Tack, har du köpt där ifrån tidigare? Eftersom jag inte är helt säker på storleken finns det risk för att jag behöver returnera.https://www.bike24.com/p2317382.html I grön 44.7 storlek 10 UK osv.
Five Ten Freerider Pro MTB Shoe - Night Navy
Five Ten Freerider Pro MTB Shoe - Night Navywww.bike24.com
Finns massa storlekar i lager här? 44, 45,46
Jag har köpt massor från bike24. Inga problem någon gång. :)Tack, har du köpt där ifrån tidigare? Eftersom jag inte är helt säker på storleken finns det risk för att jag behöver returnera.
Jag har köpt massor från bike24. Inga problem någon gång. :)
Senast var det en Rockshox dämpare för 5k~ Freerider skor, Hope F20 pedaler, Fox rampage C hjälm osv. Så rätt så dyra saker. Dom är snabba och bra i mitt tycke iaf.
Känns mer som att trailcross blir en del av foten, känns knappt att man har dom på sig.
Medans freerider pro är ganska klumpiga
Var det inte du som rekommenderade Freerider EPS? De är mycket mjukare i sulan än Trail Cross, särskilt en bit bakom tårna. Liksom böjer sig över hela pedalen. ?Visa bilaga 454767
Kör du aggressivt med dessa? Ser så jäkla mjuka ut. Kändes mjuka det lilla jag klämt också.
Tjena,
Är på jakt efter ett par Freerider Pro, men dessa verkar vara slut överallt!
Någon som vet varför denna sko är en bristvara? Någon ny modell på ingång kanske?
Tack!
Kört två heldagar i Vallåsen med dom, och någon dag i isaberg när liften vart stängd.Visa bilaga 454767
Kör du aggressivt med dessa? Ser så jäkla mjuka ut. Kändes mjuka det lilla jag klämt också.
Börjar undra om vi har olika versioner för mina EPS känns inte i närheten av så mjuka som jag upplever Trailcross. EPS är tydligt mjukare än Pro, men inte SÅ mjuka.Var det inte du som rekommenderade Freerider EPS? De är mycket mjukare i sulan än Trail Cross, särskilt en bit bakom tårna. Liksom böjer sig över hela pedalen. ?
Ja, det har du helt rätt i! Så vidare de inte är ”made in china” eftersom de tydligen inte har några fall av corona sedan en tid tillbaka ??En rimlig gissning är ju att Coronan ställt till det i tillverkningsprocessen, det är ju rätt vanligt nuförtiden ?
Frakt är fortsatt ett bekymmer. Med årets cykelboom är det ganska logiskt att det blir brist då efterfrågan lär ha skjutit i höjden medan tillgången minskat.Ja, det har du helt rätt i! Så vidare de inte är ”made in china” eftersom de tydligen inte har några fall av corona sedan en tid tillbaka ??
Men vänta... Du skrev att Trail Cross ser mjuka ut. Har du dem alltså? I så fall behöver du väl inte titta på en bild för att avgöra det?Börjar undra om vi har olika versioner för mina EPS känns inte i närheten av så mjuka som jag upplever Trailcross. EPS är tydligt mjukare än Pro, men inte SÅ mjuka.
Skrev ju för bövelen att jag klämt på dem i butik.Men vänta... Du skrev att Trail Cross ser mjuka ut. Har du dem alltså? I så fall behöver du väl inte titta på en bild för att avgöra det?![]()
Spanar in Trail Cross nu! där jag brukar köra är det ofta ganska lerigt och mina skor brukar inte se så vackra ut efter turen. Hur är dessa mot fukt och väta? är dom lätta att göra rent?Kört två heldagar i Vallåsen med dom, och någon dag i isaberg när liften vart stängd.
Inte mer trött i fötterna än med freerider pro.
Dom är inte vattentäta, tyget är tunt och ickeabsorberande så fötterna blir helt klart blöta. Fördelen är att dom inte blir tunga när dom blir blöta och torkar snabbt. brukar bara spola av dom med vattenslang när jag gör rent cykeln.Spanar in Trail Cross nu! där jag brukar köra är det ofta ganska lerigt och mina skor brukar inte se så vackra ut efter turen. Hur är dessa mot fukt och väta? är dom lätta att göra rent?
Tack!
10 eller 10,5 (ar inte bestämt mig riktigt). Köpte ett par 9 men dom var på för små. Har 43 i ”vanliga” skor.
En rimlig gissning är ju att Coronan ställt till det i tillverkningsprocessen, det är ju rätt vanligt nuförtiden ?
Dom sade inget om det skulle komma en ny modell? Nuvarande är ju från 2019 ?Snackade med personalen på MTBStore i Göteborg i början av september, då hade de precis fått in en leverans av Freerider PRO, fanns inte så många färger så jag frågade om fler va på g, men de sa att nästa leverans skulle rulla in i februari... Så det blev slog till på det som fanns.
Tydligen har det kört ihop sig någonstans, i produktionen, i extremt ökad efterfrågan, eller både och.
Tyvärr inte!Dom sade inget om det skulle komma en ny modell? Nuvarande är ju från 2019 ?
Nya modellen av five ten freerider pro har kommit i lager hos bikester nu! Äntligen kan jag lägga en beställning ?
I typ 30 minuter.
Såg att man bör köpa en storlek större nånstans. Stämmer det?