Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tvärtom, det är för stor range med 1x12 så att man kan ta det lugnt i backarna. Då blir man fet.Det är ju för liten range med 1x så att man måste gå i backarna
Det och sluta snusa... ?Tvärtom, det är för stor range med 1x12 så att man kan ta det lugnt i backarna. Då blir man fet.
lvg svettocykling, mtb fettocykling, cyklar för att det är kul, man blir trött ändå.
Jag lanserar en annan teori. Ju större mage du har desto dyrare cykel köper du.
Skit också! Då får vi börja om igen.Jag brukar kolla in "Dagens S-WORKS" posterna från SCS och teorin verkar inte riktigt hålla. De som tjänar mycket pengar tenderar att vara mindre feta och mer måna om sin hälsa än jämnåriga i yrken med lägre inkomster.
Haha, så det fanns en sån här tråd redan :-)
Men svaret är ju enkelt - åka lift uppför och rulla nerför bränner inga kalorier!
Man håller ju kroppen i skick av motion, så enkelt är det ju ?Noterat: Det är lågt BMI på de cykelpendlare jag ser i november. Kanske bara en illusion när lampljuset speglar sig i löv och blöt asfalt och svärtan i skuggorna girigt suger i sig alla konturer.