Förstörde mekstället på 2 sekunder!

• Trådstartare Trådstartare Federer
  • Start datum Start datum
Visa bilaga 458177
RIKTIGT GEDIGEN klamma av massiv plast av bästa kvalitet till lidlś mekställ säljes till högstbjudande!!!
OBS: denna är en orginal klamma inte att förväxla med någon dålig "kinaskit" detta känner man med en gång mär man håller i den.
Som vanligt på happy står köparen för frakten
App app, inga annonser i forumet

;)

Hej,
Hur mår ni idag! ännu en dag där ni kan köpa överprissatta grejer för att fylla era tomma innehållslösa radhusliv, bara för att imorgon känna er ännu mer tomma.

Haha, allt löste sig med en liten slangklämma med matchande röd skyddsplast, kostnad med frakt = 1 Joule .

Hej,
Hur mår ni idag! ännu en dag där ni kan köpa överprissatta grejer för att fylla era tomma innehållslösa radhusliv, bara för att imorgon känna er ännu mer tomma.

Haha, allt löste sig med en liten slangklämma med matchande röd skyddsplast, kostnad med frakt = 1 Joule .

Varför så knärkt?

Hej,

Jag mår bra, tackar som frågar! Men jag kommer varken köpa något idag eller känna mig tom i morgon. Skönt att det löste sig med stället och hoppas att du också kan finna frid någon gång. Cykla på!

Hej,

Önskar dig ärligt lite extra kärlek och omtanke i jul! Omge dig med människor som ger dig energi, välj bort de andra. Gäller såväl i verkligheten som på nätet. ❤

Skönt att det löste sig för dig!

Önskar dig ärligt lite extra kärlek och omtanke i jul! Omge dig med människor som ger dig energi, välj bort de andra. Gäller såväl i verkligheten som på nätet. ❤

Skönt att det löste sig för dig!
Tack, men just den här julen skall vi ju umgås med så få som möjligt, jag önskar all lycka och välstånd till dig och håll dig covid fri.
(y)

Hej,

Inte för att vara sån, men får jag välja mellan radhuskänslan och den känsla du förmedlar, väljer jag radhuset direkt.

Range Rover är en bilmodell som tillverkas av Land Rover. Så att påstår att en Range Rover inte är en Land Rover är lite som att säga att en V70 inte är en Volvo.

Ville bara förtydliga det, tycker att rätt ska vara rätt när det gäller Landrovermannen. Han är ju en viktig del av Happys kulturarv.
På tal om kulturarv, var är diktatorn?

Range Rover är en bilmodell som tillverkas av Land Rover. Så att påstår att en Range Rover inte är en Land Rover är lite som att säga att en V70 inte är en Volvo.

Ville bara förtydliga det, tycker att rätt ska vara rätt när det gäller Landrovermannen. Han är ju en viktig del av Happys kulturarv.
På tal om kulturarv, var är diktatorn?

Det är väl jag som är det nuförtiden?

Vad är Landrovermannen egentligen? En själlös moderatordiktatorsnobb som förstört Happy sen flera år tillbaka?

Obs Verktygsbricka!
Godkänd maxlast tror jag är 15kg.

459B15D1-49F7-4AB3-9A72-73EB200B7194.jpeg

Bilagor

• 124DA137-0117-442D-8219-837BDEDD22BE.jpeg
    124DA137-0117-442D-8219-837BDEDD22BE.jpeg
    894.3 KB · Besök: 119
I ärlighetens namn är det väl ingen som kallat stället för supergediget utan "väldigt gediget med tanke på priset".
så, det går ju att tagga ner lite.

Eller så gör man en DiLeva OCH BÖRJAR KRAVALLERNA!

jag betalade 385 kr med frakt, såg att nått liknade ställ såldes för $18 på en amerikansk sida, hur är det möjligt att dessa ställ kan vara så billiga, dom känns ju förvånansvärt gedigna?
Hoppas det inte svider att du betalat överpris för det stället. Mitt kostade 249kr på Lidl, din snobb.

Glad helg! hoppas du inte sätter champagnen i halsen, krösus ;)

160 inlägg runt en trasig plastbit? Det är förvisso vinter men det går att cykla ändå. Prova på det ska ni se.

Kikade i tråden efter två inlägg, hade inget vettigt att komma med, men när det sedan var på 150ish inlägg kände jag mig tvungen att se varför folk var så engagerade. Nu har jag fortfarande inte nåt att tillföra, men tycker att "that escalated quickly"-bilden saknas för att tråden ska kännas mer komplett.

160 inlägg runt en trasig plastbit? Det är förvisso vinter men det går att cykla ändå. Prova på det ska ni se.

Går går det ju. Men måste ändå erkänna att då det duggregnade på e.m blev jag tvungen att ringa på biltransport hem med cykeln i bakluckan. Det var ju ändå över 4 km hem, brrr!

Går går det ju. Men måste ändå erkänna att då det duggregnade på e.m blev jag tvungen att ringa på biltransport hem med cykeln i bakluckan. Det var ju ändå över 4 km hem, brrr!

Tillbaka
Topp