[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har en i rå alu-finish som är åt trialhållet. Enligt den jag köpte den av är den tillverkad av Onza. Vikt 637 g. A-C 410 mm. Styrrör cirka 205 mm, rakt 1 1/8". IS-fäste. Gängor för Canti/V-pinnar - inga pinnar medföljer. Luren tjorvar med bilder, men vi löser det ifall intresse finnes. Hemul prissättning.
Ingen som har en 11-delad lvg kassett över, i någorlunda skick? SRAM eller Shimano spelar mindre roll, typ 11-30. Bygger om till 11-delat i trainern, skall beställa andra delar snart men orkar inte skicka efter bara en kassett för att få detta klart.
Gärna södra sidan av Stockholm eller centralt. Bytes mot..?

Den där kan jag tänkas vara intresserad av, om @supreeme skyller föredra/har hittat något annat.Jag har en 11-delad 12-25T shimano som ser ut så här. Finns i västerort, är aldrig inne i stan nu för tiden...
Bytes mot lämplig välgörenhet eller gratis, vad du tycker att den är värd om du vill ha den.
Visa bilaga 464058
Visa bilaga 464059
Visa bilaga 464060
Hej, jättesnällt! Hade egentligen tänkt något med lite större omfång men det kan kanske funka. Var i västerort? Alt om du kan slänga den i en postens blå så swishar jag frakt?Jag har en 11-delad 12-25T shimano som ser ut så här. Finns i västerort, är aldrig inne i stan nu för tiden...
Bytes mot lämplig välgörenhet eller gratis, vad du tycker att den är värd om du vill ha den.
Visa bilaga 464058
Visa bilaga 464059
Visa bilaga 464060
Hej, jättesnällt! Hade egentligen tänkt något med lite större omfång men det kan kanske funka. Var i västerort? Alt om du kan slänga den i en postens blå så swishar jag frakt?
Hej letar efter en styrstams lock, sliten med avskrapad färg helst ska måla om det själv nämligen.
Ja precis 1 1/8" standar mtb rör :)
Jag har en CyclePro Hill Runner ram+gaffel i fint skick (styrlager och -stam finns, dock saknas vevlager och övriga komponenter. Om jag har tur så kan jag nog hitta sadelstolpen också.Är i desperat behov av en sån här cykel, min blev stulen 1995 ungefär ?
En CyclePro Stony Point från typ 90-93 nånting.
Någon som har en eller känner till en som är till salu? Även bara ram och gaffel är intressant.
Visa bilaga 464006
Tack för erbjudandet. Jag söker dock specifikt cykeln enligt bild och beskrivning ovan. Enbart av sentimentala skäl eftersom det var min första MTB. Andra retrprojekt har jag fler än jag behöver...Jag har en CyclePro Hill Runner ram+gaffel i fint skick (styrlager och -stam finns, dock saknas vevlager och övriga komponenter. Om jag har tur så kan jag nog hitta sadelstolpen också.
Vevlagerhylsan är planfräst och vevlagergängorna renskurna av Anders på Veloform i Gbg.
Storleken är ca 18,5".
Kostar ett tack ska du ha och en bild här på happy på det färdiga/rullande ekipaget. :)
Kan hämtas i Jkpg, Gbg eller någon av metropolerna längs RV40 .
(Jag klandrar dig inte om du tackar nej!)
Tjenare jag skulle absolut vara intresserad av gaffeln bor geografiskt långt bort, saknar byte men skulle kunna ge en slant för den? Är den konisk (tapered) eller rak (1 1/8")Rockshox 30 för 29" med reglage, fint skick
Kan ingenting om dämpade gafflar men antar att någon kan ha användning för den.
Bytes mot en bra styrlinda, flytande happy valuta eller ett par SPD/SPD-SL pedaler. Välj fritt ?
Tjenare jag skulle absolut vara intresserad av gaffeln bor geografiskt långt bort, saknar byte men skulle kunna ge en slant för den? Är den konisk (tapered) eller rak (1 1/8")
Rockshox 30 för 29" med reglage, fint skick
Kan ingenting om dämpade gafflar men antar att någon kan ha användning för den.
Bytes mot en bra styrlinda, flytande happy valuta eller ett par SPD/SPD-SL pedaler. Välj fritt ?
jag är intresserad! Har ett par år SPD och öl ;) om @Karl-Luis inte vill/kan ta den dvs.

Pm. Dina båda kanttrådshjul hjul skulle passa fint till ett par renoveringsprojekt som står still i brist på delar.2. Tre äldre racerhjul: Ett Mavic MA2 med Shimano nav, ett Mavic SUP med 7-delat Shimano nav, samt ett tubjhul av märket Ritmo? Jag har aldrig cyklat på hjulen så kan inte säga så mycket om skicket. Bytes mot någon god öl.
Söker delar till ett retro MTB bygge. Allt av intresse, särskilt hjul (26") och v-bromsar dock (typ DX, LX). Har en massa retro racer saker som jag kan byta med...också lite modernare prylar.
Jag söker en så kort halsmutter ("pivot nut"/"recessed nut"/"sleeve nut") till racerbakbroms som möjligt - tror det är 10mm/10,5mm längd på hylsan som verkar vara det som jag letar efter. Någon som har en i skattkistan att undvara?
Tjena!
Dremel?
En sån! Är den 10-10,5mm? Jag PM:ar!
Söker en del till en gammal Kona Explosif ram, vajerstoppet/styrning som sitter på sadelröret (vet inte vad det heter).
Visa bilaga 461853Visa bilaga 461854
Nån som råkar ha något liknande i gömmorna?
KONA !
Väcker fina minnen. Minns att jag hade en sån där trådguide men den åkte nog tyvärr med den spruckna ramen till återvinningen.
och kom på att detta hade jag i en påse. Men däremot kan jag erbjuda detta. Superkul om någon ser användningsområde!
Är det den lilla, runda hållaren för de minsta dreven du menar?Letar en (gärna två) plasthylsor som följer med Shimano 11s kassetter för att förenkla installation. (vill förenkla så mycket som möjligt vid cykelbyte på trainern.)
Vet tyvärr inte vad den har för namn tyvärr.
Men någon som kanske har bytt kassett nyligen och har liggandes? :)
För referens:
...och om någon har motsvarande för Campagnolo-kassetter som ligger och skräpar så tar jag dem mycket, mycket gärna mot porto.Letar en (gärna två) plasthylsor som följer med Shimano 11s kassetter för att förenkla installation. (vill förenkla så mycket som möjligt vid cykelbyte på trainern.)
För referens:
Letar en (gärna två) plasthylsor som följer med Shimano 11s kassetter för att förenkla installation. (vill förenkla så mycket som möjligt vid cykelbyte på trainern.)
För referens:
Menar du thumbshifter för framväxeln, vänstra reglaget?Söker reglage för tredelat. Bytes mot nåt du behöver. Eller happyvaluta.
Nä det ska va till en treväxlad damtralla. Ursäkta luddigt önskemål.Menar du thumbshifter för framväxeln, vänstra reglaget?
Jag kan kolla vad jag har.