Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tanken har slagit mig att jag skulle bygga egen för att prova på! Ser riktigt kul ut :)
Skivbromsar, livsfarligt jue!![]()
Maniac Replaces His Bicycle Wheels With Sawmill Blades for Frozen Lake Riding - Core77
The product-hacking content creator known as The Q, whose product hacks often involve bicycles, decided he wanted to ride a bike across a frozen lake. His solution was to replace the wheels with sawmill blades: If you don't want to watch the build, but want to see whatwww.core77.com
Sån kanske Visa bilaga 469719
Den såg kul ut, svårstyrd el? Tänkte på att skidorna var rätt bredaJapp jag har en Snowscoot som är mer en sparkcykel med snowboardskidor på.
Nädå den är rätt lättmanövrerad men en fördel om man har åkt snowboard då tänket att köra den är rätt lika.Den såg kul ut, svårstyrd el? Tänkte på att skidorna var rätt breda
Vilken Gnu bräda fick offras för den där skapelsen?
Inte den blekaste. Köpte den av en bekant och satte kapen i den direkt.Vilken Gnu bräda fick offras för den där skapelsen?
Stiga Snowracer on steroids.testade dessa innan de konkade, känns som de bäst fungerande skibikes då de faktiskt går att styra och carva
Grymt kul att få se färdig lösning och inspireras själv att bygga :)Jag håller på för fullt med att bygga en...
Bild som inte har kommit ut på Instagram @hajahoj än... Så ni har lite förtur här, annars kommer bilder från bygget där... Men lägger väll upp en färdig bild här när den är klar sen i helgen ??
Visa bilaga 470045
Tillslut så blev min så här...
Några bilder och nån film ligger på min Instagram @hajahoj kommer förmodligen nått mer inlägg imorgon...
Visa bilaga 476463
Byns snyggaste styrkombo!Tillslut så blev min så här...
Några bilder och nån film ligger på min Instagram @hajahoj kommer förmodligen nått mer inlägg imorgon...
Visa bilaga 476463
Ja det var riktigt kul att ses, smått oväntat att träffa på någon som sett den här tråden ?jag hade turen att se den live i sälen idag, riktigt snyggt bygge ?
Nja, den kommer bytas ut, samt hela gaffeln mot en som faktiskt dämpar lite... Alternativt göra om helt med en BMX ??Byns snyggaste styrkombo!
Kanske det, men det spelar ju ingen roll i sammanhanget.Det kan ju vara på sin plats att berätta att det är du som säljer dem?
De var tydligen inte slut men de ska ha 7000 för demDe är alla slut...
Nja, fel geometri och alldeles för tungatestade dessa innan de konkade, känns som de bäst fungerande skibikes då de faktiskt går att styra och carva
som downhillåkarna, tar liftenHur gör man uppför?
ja, åre, kläppen, järvsö, sälen (inte stöten), gesunda, grönklitt, lofsdalen osv.Finns det några svenska backar där de är tillåtna att åka på och ta med i liften?
Då vet man var man inte skall åka skidor mer då om de tillåter sådant livsfarligt skräp i backen. Får man åka motorhuv i störtloppsbacken också numera?ja, åre, kläppen, järvsö, sälen (inte stöten), gesunda, grönklitt, lofsdalen osv.